• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-15 21:30:42 följande:
    Ok, hur dags ska du dit då?
    9,30..
    Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy

Ohhhh vikket vackert väder, ohhh vikken underbar dag... god morgon alla pigga o glada, hoppas ni fick sova bra... finns det några planer för denna dagen??

• Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-03-16 07:53:16 följande:
    Ohhhh vikket vackert väder, ohhh vikken underbar dag... god morgon alla pigga o glada, hoppas ni fick sova bra... finns det några planer för denna dagen??
    Ja, ja blev såååå glad när ja kikade ut att de e så solig. Här ska vi åka till Fonus, sen får vi se om vi hinner till Becka en sväng innan dagis hämtning.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-03-16 07:56:09 följande:
    Ja, ja blev såååå glad när ja kikade ut att de e så solig. Här ska vi åka till Fonus, sen får vi se om vi hinner till Becka en sväng innan dagis hämtning.
    trevligt trevligt, ja jag funderar på att kolla om Becka vill ha fler på besök idag... vill inte hålla mig inne en dag som denna...
  • Skorpan08

Härligt väder! Det blir till att försöka sig på en promenad. Har värk i fogarna idag, måste legat på sidan alldeles för mycket inatt.
    Måste iväg och handla lite med, får lunchbesök i morgon av två fd arbetskamrater.
    Sen ska Elin och jag ner till kyrkan i em om inte Elin sover då. Tror lilla fröken håller på att lägga om sina sovtider.

Tack för allt fint ni skrivit om min dotter. Jag är så stolt över henne!

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Fru T

å ja har vart vaken sen 4 nån gång så nu när solen lyser så fint så är ja så trött att ögonen går i kors = kryper ner under täcket i soffan å sover lite (mannen ligger å snarkar så vackert i sängen)

Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-16 08:09:41 följande:
    å ja har vart vaken sen 4 nån gång så nu när solen lyser så fint så är ja så trött att ögonen går i kors = kryper ner under täcket i soffan å sover lite (mannen ligger å snarkar så vackert i sängen)
    Gooood morgon solstråle.... mähä inte de nä... sussa en stund till du..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-16 08:11:31 följande:
    Gooood morgon solstråle.... mähä inte de nä... sussa en stund till du..
    e du inte snäll kanske ja kommer å hoppar på dig när ja vaknat igen

*snarkar vidare* för det har ja tydligen börjat me åsså {#lang_emotions_tongue_out}
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-16 08:15:05 följande:
    e du inte snäll kanske ja kommer å hoppar på dig när ja vaknat igen *snarkar vidare* för det har ja tydligen börjat me åsså
    hejja hejja, hoppa på du bara, kan baka kaka till dig om du vill!!
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-03-16 08:15:05 följande:
    e du inte snäll kanske ja kommer å hoppar på dig när ja vaknat igen *snarkar vidare* för det har ja tydligen börjat me åsså
    snarkande makar är inte kul.fast maken säger att jag snarkar mer ju mer jag går upp i vikt

äntligen är solen här*glad*

tänkte hör om nån vill ta en fika på fredag vid 12:30 tiden på stan.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!