• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • dinana

ska till läkaren vid nio, efter det är jag fri.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Skorpan08

Måste bara visa vad vacker min äldsta dotter är! Min kompis var här igår och gjorde provsättning av hennes Balfrisyr.

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Firstandhappy

tjusigt som attans..

tänkte bara kolla med er som vart på crocus o gjort UL (typ könsultraljud) är det tillväxt UL man bokar då o vad kostar det??
    Ligger ju ganska olika i priserna beroende på vad man ska göra..

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-03-15 19:13:22 följande:
    tjusigt som attans..tänkte bara kolla med er som vart på crocus o gjort UL (typ könsultraljud) är det tillväxt UL man bokar då o vad kostar det??Ligger ju ganska olika i priserna beroende på vad man ska göra..
    jag mailade han och fråga och det är tillväxt ul man ska boka... antingen vanligt eller 3D
    Åh vad jag längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-03-15 19:16:01 följande:
    jag mailade han och fråga och det är tillväxt ul man ska boka... antingen vanligt eller 3D
    jo jag fick för mig det med... fast det skiljde lite på pris, 900 för vanligt o 1500 för 3D
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-03-15 18:52:05 följande:
    Måste bara visa vad vacker min äldsta dotter är! Min kompis var här igår och gjorde provsättning av hennes Balfrisyr.
    jättefint.jag gillar gammadags lockar

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-15 18:31:13 följande:
    Några som vill komma hit o fika imorgon? Vi fick massa fikabröd över som vi inte kan frysa in igen.
    kan ev komma beroende villken tid det är

här har man äntligen rensat lådorna i ena rummet.massor av prylar är ute på tradera nu.

vet nån vart man kan köpa hästprylar till ett tösrum?vi har letat men finner inget.rustas hästbård var slut.

barnen har bestämt sig för ett hästrum och ett barbierum
  • Leos och Vincents mamma
    Familjetrollet skrev 2009-03-15 19:31:21 följande:
    jättefint.jag gillar gammadags lockarLeos och Vincents mamma skrev 2009-03-15 18:31:13 följande: kan ev komma beroende villken tid det ärhär har man äntligen rensat lådorna i ena rummet.massor av prylar är ute på tradera nu.vet nån vart man kan köpa hästprylar till ett tösrum?vi har letat men finner inget.rustas hästbård var slut.barnen har bestämt sig för ett hästrum och ett barbierum
    Jag kan hela dagen tror jag, beror på om min mamma kommer hit på em, men gör hon inte det så kan jag närsom..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-15 19:32:50 följande:

Jag kan hela dagen tror jag, beror på om min mamma kommer hit på em, men gör hon inte det så kan jag närsom..
    jag kommer jättegärna imorgon om lillan inte har hunnit få feber.idag är hon snorig och rosslig i halsen.men så de flesta barnen verkara vara snoriga
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-03-15 19:31:21 följande:
    jättefint.jag gillar gammadags lockar Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-15 18:31:13 följande: kan ev komma beroende villken tid det är här har man äntligen rensat lådorna i ena rummet.massor av prylar är ute på tradera nu. vet nån vart man kan köpa hästprylar till ett tösrum?vi har letat men finner inget.rustas hästbård var slut. barnen har bestämt sig för ett hästrum och ett barbierum
    vad är det du heter på tradera nu igen?
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-15 18:52:05 följande:
    Jättefin!
    Kan tänka mig att mamma sitter där med sina grav. hormoner och är sentimental och stoltare än nånsin
    Det är så fint med lockar, tror jag ska ha det på bröllopet. enkelt, men tjusigt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!