VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Pratade med VC förut så vid 15 ska vi in med Lulle. Se vad de säger om honom.
Underbart väder ute idag! Är helt svag i benen idag så jag får väl sätta mig i en stol ute och lapa lite sol.
nu är ja vaken, igen
Ja har mamma i Söderköping, å närmare vill ja INTE ha henne, träffas vi för ofta så blir ja bara såå sjukt trött på henne. Det räcker gott å väl me hennes titt som täta telefonsamtal som gärna varar i närmare en timma...
Pappa har ja ju i Växjö å har alltid haft så att ha honom långt borta är ja van vid, dockhar vi bättre kontakt sen ja flytta hemifrån än vi hade när ja bodde hemma hos mamma. Men vår kontakt är stadig å ja lider inte av att vi inte ses så ofta.
Mormor (min extra mamma) har jag i Norrköping å henne saknar ja desto mer, skulle mer än gärna vilja ha henne vägg i vägg. Å vi är faktist lite sugna på att när hennes man tar ut pansion köpa gård ihop
Mormor är en alldeless speciell person för mig å hon är verkligen mitt allt!
Svärisarna har ja ju i Grekland...
På tal om Valla så står fåren i ett av stallarna ovanför häststallet, går i uteboxar där.
Och på andra sidan av det huset så finns ju ingångarna till kaninerna, marsvinen och fåglarna, även en annan dörr till getterna. Men visserligen kan de ha gjort om sen jag hade praktik där
Så kanske vet ni mer än jag ![]()
På tal om avstånd till föräldrar osv så har jag 2 mil till mina föräldrar och ca 3 till svärisarna. Hade gärna bott närmare mina föräldrar som vi gjorde tidigare, men oturligt nog fanns det ingen gård till salu där
Svärisarna kan kvitta, de hälsar knappt på ändå eller bjuder in oss så de träffar vi inte speciellt ofta.
Någon som bor alldeles för långt bort för min del är min äldre syster, bor ca 14 mil bort och ses alldeles för sällan. Står mina syskon väldigt nära och har lillsyrran på ca 1 mils avstånd och brorsan på 2,5 mil. Möjligen att vi skaffar lillsyrran och hennes familj som grannar på våran andra gård och då får vi bara nån km ![]()
Den som ändå hade haft sin morrmor i livet, eller farfar
Stått dem mkt nära men mormor dog när jag var 9 och farfar dog när Liam låg i magen. Men är glad att jag har min morfar och farmor ialla fall!