• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T
    Marayah skrev 2009-03-16 19:45:02 följande:
    Va HÄFTIGT!!! Kanske ska testa det då. Då e dom ju bra till nått iaf.
    hehe ja gör det, då behöver du ju inte slänga dom iallafall
    Åh vad jag längtar
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2009-03-16 16:21:56 följande:
    Här har vi med börjat med nej o ajja bajja, o de har hittils funkat jätte bra... Desvärre med den stora mannen. 5 års trots e inte roligt...Finns en sak till som e VIKTIG i barnuppfostran o de e att poängtera de bra grejjer barnen gör. O man e OFTAST dålig på de... O då e de ju sjävlklart att barnet gör dumma saker för att bli sedd!! Gick juh på Cope och de var mycket givande... Massa saker man fick lära sig och kom till insikt med.
    Det är helt rätt. Vi är jättenoga med att berömma Leo när han gjort nåt bra o många ggr dessutom o peppar honom att göra bra saker. Det gör vi med Vincent oxå men det blir ju inte på samma sätt än så länge
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    JePaLuLi skrev 2009-03-16 17:12:00 följande:
    Nix, jag har en fixidé om att billigare märken inte är lika bra och jag har fobi för oren disk. Men det där borde du få kompensation för. Så ska det ju inte vara.
    Du är som min sambo Han vägrar att köpa billigare märken på mat för det kan smaka äckligt! Larver säger jag!  Kan man köpa billigt o det fortfarande är bra mat o smakar bra så varför inte??
    dinana skrev 2009-03-16 18:10:01 följande:
    Ja det är märkligt.. vi har ju en maskin som hör till stångåstaden.. och jag kan säga att det mesta som stångåstaden är skit... ingen högklassmaskin direkt. Det är inte ofta den diskar rent, men har aldrig varit med om att tabletterna inte löses upp.
    Vi har diskmaskin från stångåstaden som är jättebra, fast nu kör vi ju iofs med Yes.
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 19:50:00 följande:
    Du är som min sambo Han vägrar att köpa billigare märken på mat för det kan smaka äckligt! Larver säger jag!  Kan man köpa billigt o det fortfarande är bra mat o smakar bra så varför inte??
    Haha, ja jag vet att jag är jättefjantig
    Men jag håller med din sambo
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-03-16 19:43:18 följande:
    Ja använder dom i toaletten BÄSTA rengöringen för toan, lägg ner en tablett innan man börjar städa så får den ligga där å lösas upp å sen är det bara att skura toan som vanligt, alla avlagringar som sätter sig i vår gamla toa försvinner. Skit effektivt Har mormor lärt mig... men när ja har diskmaskin så använder ja dyrare märken...
    Bra tips

Samma här. Vi har en så dyr diskmaskin så då kör vi på "dyrare" tabletter också. Vet inte varför, men det känns bäst
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-16 19:50:00 följande:
    Fast MÅNGA av dom biliga alternativen är inte goda, ofta gärna lite blaskigare å ja........

men pröva kan man ju göra, vi köper tex alltid eldorados stora burkar gröna oliver för dom är godast...
    Åh vad jag längtar

Puh, nu har jag äntligen kommenterat allt! Ni hade skrivit 10 sidor under dagen

Mamma åkte hem för en timme sen, vi har haft en jättemysig dag, men det fina vädret försvann ju hastigt o lusigt, så vi åkte aldrig iväg utan gick omkring i Lambohov istället i närmare tre timmar o kollade på massa hus o hade med oss bullar o varm choklad, supermysigt Leo hade med sig sin nya fotboll som vi sparkade med. Vincent sov länge i vagnen.

Nu ska sambon o jag se på familjen annorlunda o sen cityakuten.

Ewa: Vi gick förbi hos dig idag föresten, visade mamma vart du bodde, ville visa henne hur vi kanske skulle kunna bo.

Marayah: Hoppas att du inte blev arg på mig idag för att det inte blev nåt fika, du lät lite besviken. Förlåt! O förlåt för att jag lät lite konstig i början, jag såg på mobilen att det var du som ringde men när jag svarade så lät du precis som min kusin som oxå heter Maria så jag blev lite förvirrad

• Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-03-16 19:46:19 följande:
    Här har ja legat i sängen å myst med en av kissarna å säkert tre timmar nästan... mannen va så grinig när han vakna så ja orka inte va i samma rum som han, nu har ja frågat om vi kan köpa McD men han har tydligen tappat talförmågan för han har varken svarat eller komenterat, sen ställde han sig i duschen å nu står han där...karlar
    mmm mc donalds är gott,men min mage klarar inte av deras flotttiga mat

haha är din man släkt med min måntro?min karl kan sura för ingenting,han är rena pms monstret ibland
    Fru T skrev 2009-03-16 19:57:39 följande:
    Fast MÅNGA av dom biliga alternativen är inte goda, ofta gärna lite blaskigare å ja........men pröva kan man ju göra, vi köper tex alltid eldorados stora burkar gröna oliver för dom är godast...
    Nej, inte allt är såklart inte gott, men det är ju inte de dyrare märkena heller
    Jag kan ex. inte äta mamma scans köttbullar, det måste vara icas Fast helst av allt egengjorda såklart.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!