Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

dinana skrev 2009-03-25 10:56:19 följande:
    Usch, barnvagnar kan man ju hålla på å kollar på i evigheter. Jag älskar verkligen min BB, men jag vet ju inte hur det kommer funka i sommar utan syskonvagn. Skulle vilja ha en. Någon som vill bli av med en kanske? Kanske skall kolla blocket, men de brukar ju kosta så mycket där... tänkte typ en för några hundra...
    Eftersom Molly är så pass stor kanske du inte behöver en syskonvagn?
    Kolla Blocket om du kanske hittar nån billig i så fall.
    Apipoulai skrev 2009-03-25 10:44:46 följande:
    Grattis Vincent på födelsedagen!Nu ska jag snart till körskolan, sedan blir det fika med ett par vänninor och "uppvisning" av den nya medborgaren Emelie, som föddes i slutet av januari.Sen blir det nog träning, om jag inte blir kvar för länge hos vännerna. Jenny, när hänger du med å tränar? :)Ha en bra dag allihop! (skriv inte för mycket för då orkar jag inte läsa ikapp ;) )
    Vi får planera nåt. Jag är grymt sugen på att gå och simma!
    Har lite svårt att komma ifrån på dagarna bara, barnen klarar sig liksom inte själva än

Idag har jag varit mamma i 16 månader!! {#lang_emotions_heart}
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    SmileyMalin skrev 2009-03-25 11:48:49 följande:
    och bilden precis efter en kram när både försöker se helt oskyldiga ut
    Haha, ja de låtsas som ingenting
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 19:17:12 följande:
    det känns jättebra, synd bara att alla andra verkar förvänta sig en flicka mer än vi..blev riktigt osams med mamma då hon direkt utbrast "nääää va trist" när vi sa att det va en pojke till..
    Jag känner igen det där. Folk tycker verkligen att man "Ska" ha en av varje. Men man ska göra det man är bra på och Wille är ju otroligt söt!!
    Tänk vad skoj grabbarna kommer ha tillsammans!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 19:29:29 följande:
    ja vi tycker samma sak, vi har den underbaraste pojken i världen o vi kommer älska nästa precis lika mycket, de kommer ha underbart kul ihop o så...synd bara som sagt att man "ska" ha en av varje..
    Verkligen! Men jag är jätteglad över två prinsar, som sagt så kommer de ha otroligt kul tillsammans. Sen kanske det blir en liten sessa framöver?
    Grattis till lillkillen!!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 19:44:23 följande:
    Titta gärna in i Morgan mappen bland bilderna... finfina 3D bilder..
    Åååh så söt han är!
    Visst är det fantastiskt med 3D!!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-03-25 20:47:01 följande:
    nä det är inte UL som UL, verkligen stor skillnad mellan dom enligt mig...kommer nog gå på ett till vanligt UL sen igen i v 35-37, fast då blir det ju som sagt de vanliga gråvita bilderna.. Jaa knappt att man kan kolla sig mätt på filmerna... helt otroligt..
    Nej, det är väldigt stor skillnad och betydligt häftigare att se bebisen i 3D!
    Ja visst är det så, jag kan fortfarande ta fram grabbarnas filmer och titta på. Det är så kul att se hur lika de faktiskt är. Bilderna gjorde jag fina tavlor av
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-03-25 21:53:37 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-25 19:45:46 följande: ibland borde folk tänka sig för.barn är ju lika mycket älskade oavsett kön.det är ju inte könet som är viktigt utan att det är barnet man har fått.barn är ju den finaste gåvan man kan få
    Verkligen, man väntar ju ett barn, inte ett kön!
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-26 06:45:11 följande:
    Jag har aldrig fått några sådana kommentarer faktiskt. Och jag har ju FYRA flickor. Fast iofs nu säger dom flesta "Nu skulle det vra kul om det kom en kille". Och visst skulle det  men en tjej är precis lika välkommen! Och jag vet ju att jag kan göra söta tjejer.
    DET kan du verkligen
    Men jag gissar på en snopp den här gången!
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-03-26 09:18:03 följande:
    Är det någon här inne som har en Kronan-vagn?
    Jag har en kompis som har en och hon är SUPERNÖJD!
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-03-26 09:42:16 följande:
    Kan tänka mig det. Jag har blivit lite förälskad. Svårt det här med barnvagn, jag har blivit som besatt. ;)
    Det är jättesvårt. Man måste bestäma sig för vad man har för krav och sen försöka hitta en vagn sopm uppfyller de
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!