dinana skrev 2009-03-27 12:05:26 följande:
Ja jag såg det där också... leverans från utlandet är ju upp till en månad.. så du får nog ta och vänta ett tag till. Jag beställde från Kina i början av november och fick varan den 14e december... Det var i och för sig vid jul, men de skrev det i auktionen att leveranserna kan dröja en hel del när man beställer från utlandet. Och har för mig att det har en massa högtider i asien nu... så då brukar leveranserna dröja extra länge. Om det nu är därifrån hon beställer sakerna...
Ja det hade ju varit helt ok om hon nu inte påstått att hon skickat förra tisdagen.
Det är ju där skon klämmer att hon säger att det är skickat för längesen. Så nu skiter hon i det och är inte alls tillmötesgående.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-27 12:17:29 följande:
Nähe du, det stämmer verkligen inte i mitt fall Jag samlade MASSA vatten! Framför allt när jag var gravid med Leo, jag gick då upp 12 kg sammanlagt o säkert 5 kg av de var nog bara vatten för fy tusen så uppsvälld jag var.
Fy vad jobbigt. Ja jag gick ju ner 2 kg med Lucas och upp 4 med Linus så för mig har det inte varit särskilt jobbigt.
Leos och Vincents mamma skrev 2009-03-27 12:13:26 följande:
Man ska kontakta tradera först innan man polisanmäler, det fick jag höra när det kråmglade för mig en gång, löste sig till slut dock för det var posten som hade slarvat.Kan det inte vara så i ditt fall? Att det är postens fel?
Men hur får jag reda på det?