Inlägg från: JePaLuLi |Visa alla inlägg
  • JePaLuLi

VI från Linköping Del 3!!!!

thelifesaviour skrev 2009-03-26 10:22:50 följande:
    Ja, det borde jag ha gjort, men då var jag inte inne på den än. ;D Jag ändrar mig fort. Men hur var de i verkligenheten då? Vad tyckte du?
    Jag tycker de ser lite stela ut, men jag vet inte alls hur de är i fjädringen. För mig är det viktigt att vagnen har bra fjädring.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-03-26 10:47:19 följande:
    Angående trådar om specifika barnvagnar så känns det dumt att läsa där.. För där är ju alla frälsta, som sagt, alla har så olika syn på vad som är bra för en själv. Så det känns egentligen inte så givande att läsa i dessa trådar.
    Man får inte vara så lättpåverkad
    Jag tycker att det är bra att läsa i såna trådar för då kan jag läsa vad folk tycker är fördelarna med vagnen. Det behöver ju dock inte vara några fördelar för mig så då blir det ändå lite lättare att ta ställning. Men det viktigaste är ändå att man provkör och känner efter själv.
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-03-26 11:23:07 följande:
    Någon som vet hur Gracco syskonvagn är? Såg en på blocket som jag tyckte såg rätt smidig ut, men såg ju lite billig ut... men det spelar ju inte så stor roll egentligen... skall ju ha den som extra vagn
    Ingen aning hur syskonvagnen är, men jag älskar vår graco som Lucas har. Och den ser inte särskilt billig ut. Det var den inte heller för den delen...
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-03-26 11:36:39 följande:
    Nej, det är inte den på längden.. Den skulle jag inte kunna tänka mig.. för jag tycker de ser helgalna ut... så här ser den ut
    Den såg väl helt ok ut? Särskilt om du bara ska ha den som extravagn. Men det där med fullt ligglägge är ju ett krux...
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-03-26 13:52:48 följande:
    Ja visste inte att man kunde använda den från nyfödd för än ja läste på gracos sida. Hur smidigt som helst juh.. Ja VILL verkligen ha en sån.. Såg en Carena idag när ja var på maxi och den ser verkligen BILLIG ut.. Kanske bra att ja inte kan åka dit till Nrkpg.
    Jo, vi köpte Lucas när han var 3 månader och då blev Brion som vi lagt dryga 8000 :- på stående. Så nödvändig var den
  • JePaLuLi
    dinana skrev 2009-03-26 19:52:08 följande:
    Kan ju tala om att det inte gick så bra för min faster... hon som jag pratade om tidigare i veckan. Så det blir antagligen begravning om några veckor.
    Nej vad tråkigt att höra
    Jag beklagar verkligen!

Frågade förresten idag när man börjar göra mammografi och det var vid 42 års ålder sa bm. Det var väl du som undrade?
  • JePaLuLi

Jag ska väl inte klaga jag då, men jag tyckte det var väääldigt tidigt när min lille prins kallade på sin mamma redan kl. 7 idag. En hel timme tidigare än vanligt! Men han fick komma in till mig och mysa lite så sov han en liten stund till iaf
    Vägde min lillkille igår och 6200 gram väger han nu

Äntligen fredag! Härliga, underbara fredag! Veckorna går så otroligt fort!

• JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-27 08:26:38 följande:
    Nää, du ska ju nästan skämmas som ligger och sover så länge
    Ja jag ska väl det antar jag
  • JePaLuLi
    Marayah skrev 2009-03-27 08:50:15 följande:
    Lyx.. stora mannen.
    Nja han är ganska liten, men inte så att jag behöver ge tillägg. Det beror nog på att jag haft så ont i brösten och även om jag bitit ihop och ammat så producerar man inte lika mycket mjölk när man spänner sig. Men det kommer nog igång igen så fort det läker!
  • JePaLuLi
    Skorpan08 skrev 2009-03-27 09:07:24 följande:
    Vad duktig du är som kämpar på trots smärtan!
    Tack, jag försöker bita ihop Det måste ju gå! Nu har jag fått salva med kortison i så nu ska det nog gå över fort hoppas jag. Det var fruktansvärt. Ville bara gråta varje gång han åt
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!