Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Familjetrollet skrev 2009-04-24 10:19:56 följande:
    ser ut att vara en liten grabb
    Jasså? Utveckla gärna, för jag förstår inte hur man ska kunna se skillnad. :D
    Men en grabb vore fint!
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour

Haha, alla här tror pojke, men alla andra som sett den tror flicka. Spännande att se resultatet. Svaret kommer i september. :) Och ja, det var ett helt underbart ul. Hon som gjorde det var världens raraste och den lilla där inne pysslade runt och hade växt heeelt perfekt. :)

• thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-04-24 16:11:10 följande:
    Du har tidigare sagt att det är ett "killår" iår. ;) Jag fick förövrigt nyss beskåda en liten pojke som var en vecka gammal idag. Hur söt som helst. :D
    Jag har fått höra att det är ett flickår i år. Alla utom en i ett gäng tjejer jag träffar ska ha flickor. :)
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-04-24 16:27:46 följande:
    Ja, jag vet inte, tycker det föds lite av varje hit och dit. Babyboom kan vi iaf vara överens om att det är. Folk i stugorna har tråkigt i lågkonjungturens Sverige!? ;)
    Sannerligen! :D
  • thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-04-24 16:39:05 följande:
    Jag hoppas på ett tjejår eller iallafall en tjejhöst Skulle vara så mysigt med en liten lillasyster till Nellie! Fast samtidigt skulle det ju vara häftigt att få prova sina vingar som pojkmamma också!
    En tjejhöst verkar det definitivt vara, jag tycker alla septembermammor ska ha flickor. Vi får se om man följer strömmen eller blir en av de få pojkmammorna. :)
  • thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-04-24 16:58:47 följande:
    det låter bra hoppas mitt lilla pyre är lite mer villigt att visa upp sig på ultraljudet det är ju såååå långt till september!
    Det är en evighet till september. :)
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-24 17:12:04 följande:
    Jag har tidigare skrivit om att jag tror att andra delen av året kommer bjuda på många flickor. Svägerskan ska ha 27 sept och jag gissar på en tös till där Nu ska vi snart bege oss ner på stan. en härligt romantisk middag på tu man hand för en gångs skull. Det ska bli såå mysigt!
    blir samma här.
    ska bli riktigt gosigt, fira halvvägs till bebis på olympia!
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-25 13:52:51 följande:
      åh, grillat låter ju sååå gott. jag insåg precis att jag har noll kronor på mitt konto och då har jag inte betalat räkningarna ännu. undra hur det här skall gå igenom. Har en hundralapp lös i plånboken tack och lov i alla fall.
    Oh vad jag vill grilla också! Vi fick en elgrill av svärisarna idag, inte riktigt samma sak, men det funkar bra på balkongen. Men sitter på möte tills sent tror jag, så något grillat blir det nog inte. :(
  • thelifesaviour

Sitter fortfarande på möte.. Vi lär nog hålla på till i natt. :( Men vi har just fått mat, kyckling och potatisgratäng och god sallad. Fina fiskar!

• thelifesaviour

huhuhu, nu har jag suttit på möte sen 09.00.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!