Inlägg från: thelifesaviour |Visa alla inlägg
  • thelifesaviour

VI från Linköping Del 3!!!!

Maria84 skrev 2009-04-25 21:27:55 följande:
    Har haft en toppendag idag! Liam har fått ansiktsmålning och vi har fått lite nytt shoppat. Men inga mammakläder fanns bara små storlekar i allt, dvs M och neråt. Så jag vette sjutton vart jag ska kolla, frågan är väl om HM inne i stan har mera...
    Det har de! Jag har köpt t ex svarta byxor i strl 44 och blus i XL.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-04-25 21:42:15 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-25 21:30:14 följande: Då får det nog bli en tripp dit! Det var väldigt utplockat tyckte jag på Ikano. Hittade några byxor som jag hade velat ha men självklart så fanns det ju inte i nån storlek som passade. Brukar aldrig åka till affärerna inne i stan annars, mkt smidigare med allt på samma ställe annars Men byxor måste jag ha
    Jag har ett par supersnygga svarta, lite chinos-aktiga, som är huuuur sköna som helst. Kostar 298 eller 398 (minns inte) och är stora i storleken. De finns massor av dem inne i stan. Åtminstone igår. :)
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-04-25 22:12:32 följande:
    De kollade jag på tror jag, det fanns i olika färger eller hur? Var sköna men satt inte ett dugg bra i den storleken.
    Nää. De finns bara i svart. Ser ut som en blanding mellan kostym- och chinobyxor. :)
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-04-25 22:31:30 följande:
    Ah inte samma som jag menade då Men jag kollade säkerligen på dem också om de fanns på Ikano för jag testade nog varenda byxa som fanns Hittade inga klänningar dock som jag hade hoppats på, tänkte ha en tills syrran tar studenten ju.
    Nä.. Klänningar är det jättedåligt med. Men vanliga avdelningen har en hel del fina som funkar över magen. Jag köpte en jättefin färgglad sak, men utbudet med klänningar stora över magen är jättestort! :)
  • thelifesaviour
    Maria84 skrev 2009-04-25 22:41:16 följande:
    Haha jag får nog ta med mig dig på en shoppingrunda tror jag för du verkar hitta det mesta Får slå en kik på det också när vi åker in, hittade en kjol som satt bra men sen tycker jag inte att jag passar i kjol så det blev inget köp av den ändå
    Det kan vi ordna! :)
  • thelifesaviour

Ännu en dag av möten och ute skiner solen. Jag är avundsjuka på er alla som får vistas i den.. Idag väljer vi en nya styrelse, mycket spännande måste jag säga. Även om jag är tröttare än tröttast efter fem timmar sömn. :( Nu har jag dock börjat känna en hel del buffar i magen! :D

Hur mår ni allihopa?

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-27 08:47:15 följande:
    suck, alltid lika skoj.. Jaha va ska folket hitta på idag då?? jättefint väder.. eller kanske inte.. jag ska dricka kaffe nu iallafall..
    jag ska sooooova hela dagen. :)
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-27 09:05:19 följande:
    vaffö dårå??
    Haft möte sammanlagt 28 timmar i helgen. Jag är helt slut.
    Men nu ska jag nog träffa mamman på stan en sväng också.
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-04-27 15:24:17 följande:
    hehe, fast så blir det väl inte nu antar jag. ;) Raketerna har jag aldrig förstått mig på varför de finns. Raketer är nyår för mig, inte påsk och valborg.
    Samma här.
  • thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-27 15:33:03 följande:
    Återigen.. Lördag 2'a maj?? va det några som skulle komma?
    Vi kan inte. Har grillplaner i Berga, dit en tjejkompis just flyttat. :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!