• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah

Sååå skönt de e ute då. Gick ett varv runt skägget efter dagis lämning. O nu skulle ja vilja ha dörren öppen, men de e inte så lyckat med en Filip på golvet tyvärr. Men de blir mer promenad innan Marko ska hämtas iaf.

Marko 031103, Filip 080621
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-04-01 09:54:28 följande:
    Lätt att genomskåda att det var ett aprilskämt, ja, tack vare det uttalandet samt att entréerna skulle få flytta till baksidan...troligt...nej. Men jag tyckte inte det var något roligt aprilskämt. Jag är en av dem som stör mig på Drottninggatans utformning, men den lösningen av absurd och korkad. Aprilskämt jag gillade var när de sa att 50-öringen var tvungen att växlas in den dagen. Det roligaste var när någon ringde correns redaktion ganska tidigt på morgonen och sa. "Jättebra aprilskämt, nu är det redan lång kö utanför swedbank!" Corren hastade dit med reporter och fotograf och möttes av.... ja inte så många människor alls. DET mina vänner det är skoj på riktigt. =D Sen att 50-öringen ska försvinna på riktigt från och med nästa år (30 september -10) gör ingenting, den går knappt att använda iaf. www.riksbank.se/templates/Page.aspx?id=31099
    Jag tyckte mest att det där "uttalandet" om träd och granit var så hysteriskt roligt. Det lät så fantastiskt. Jag
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-01 11:52:51 följande:
    Sååå skönt de e ute då. Gick ett varv runt skägget efter dagis lämning. O nu skulle ja vilja ha dörren öppen, men de e inte så lyckat med en Filip på golvet tyvärr. Men de blir mer promenad innan Marko ska hämtas iaf.
    ja idag var det riktigt skönt ute.här kilar halsen för fullt,hoppas man inte blir sjuk

Maria84
    har inboxat dig
  • dinana

Här har man varit ute hela eftermiddagen nu och lekt i sandlådan och "cyklat" runt med Molly. Hon har inte riktigt fattat att man skall trampa.. men det kommer nog snart. Hon älskar när man puttar på henne och då ser hon så förnöjsam ut =D Härligt med värme för en gångs skull.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Leos och Vincents mamma

Åh, jag o sambon ska äntligen få gå på bio ikväll, ska bli såå mysigt! Min mamma kommer hit snart o ska vara barnvakt.

Leo ville vara ute direkt efter dagis så han är ute o leker nu, tanken var att jag o Vincent oxå skulle ut, men nu måste jag vara inne plocka iordning lite o hinna duscha.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Marayah
    dinana skrev 2009-04-01 14:53:28 följande:
    Här har man varit ute hela eftermiddagen nu och lekt i sandlådan och "cyklat" runt med Molly. Hon har inte riktigt fattat att man skall trampa.. men det kommer nog snart. Hon älskar när man puttar på henne och då ser hon så förnöjsam ut =D Härligt med värme för en gångs skull.
    Så var det med Marko med. Mamma ville mer än Marko. Han bromsade heldre än att trampa framåt. Men det går snabbt för dom att lära sig.
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 15:06:45 följande:
    Åh, jag o sambon ska äntligen få gå på bio ikväll, ska bli såå mysigt! Min mamma kommer hit snart o ska vara barnvakt. Leo ville vara ute direkt efter dagis så han är ute o leker nu, tanken var att jag o Vincent oxå skulle ut, men nu måste jag vara inne plocka iordning lite o hinna duscha.
    Åhh, så mysigt. Va blir de för film då?
    Marayah skrev 2009-04-01 15:20:47 följande:
    Åhh, så mysigt. Va blir de för film då?
    Det blir Män som hatar kvinnor.
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-01 15:23:45 följande:
    Det blir Män som hatar kvinnor.
    Då hoppas ja att ni tycker den e bra. o att ni får det mysigt.
    Marayah skrev 2009-04-01 15:24:44 följande:
    Då hoppas ja att ni tycker den e bra. o att ni får det mysigt.
    Tack, alla säger att den är så bra så det hoppas vi
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!