• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah
    Familjetrollet skrev 2009-04-05 17:53:31 följande:
    vet du om det finns nån barnjympa i skäggetorp? här blev det inget gjort idag på kolonin,var alldels för kallt.det blev en tur till ikea istället.
    Har ingen aning faktiskt..
    Marko 031103, Filip 080621
  • SmileyMalin

Nellie hoppas jag håller sig långt bort från fotbollsplanen Tycker det är ruggigt tråkigt med fotboll! Därimot hoppas jag verkligen att hon vill börja spela hockey så fort hon är tillräckligt gammal
    Och än så länge verkar hon också helt inne på den banan.
    Då kommer jag gladerligen köra henne på träningarna

• thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-04-05 18:55:56 följande:
    Nellie hoppas jag håller sig långt bort från fotbollsplanen Tycker det är ruggigt tråkigt med fotboll! Därimot hoppas jag verkligen att hon vill börja spela hockey så fort hon är tillräckligt gammal Och än så länge verkar hon också helt inne på den banan. Då kommer jag gladerligen köra henne på träningarna
    Jag tycker också det är ruggigt tråkigt med fotboll, men jag är en duktig fotbollsfru och ser matcher ibland, det är helt okej på A-lagsnivå och jag ska gladeligen bli en fotbollsmamma så länge mina barn vill! Hoppas att de blir riktiga aktivitetsgalningar, aktiva barn är bra i mina ögon. :)

Nu är vi skötbordsägare, känns bra! Vår första sak inhandlad.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • SmileyMalin
    thelifesaviour skrev 2009-04-05 18:59:30 följande:
    Jag tycker också det är ruggigt tråkigt med fotboll, men jag är en duktig fotbollsfru och ser matcher ibland, det är helt okej på A-lagsnivå och jag ska gladeligen bli en fotbollsmamma så länge mina barn vill! Hoppas att de blir riktiga aktivitetsgalningar, aktiva barn är bra i mina ögon. :) Nu är vi skötbordsägare, känns bra! Vår första sak inhandlad.
    håller med! Men det känns som att om man bara själv håller igång och är vettigt aktiva så tar barnen efter mer eller mindre automatiskt! Hoppas på det iallfall

Här har skötbordet varit uppställt i typ två veckor. Det är dessutom en sådan skötborsmöbel med byrå så jag kunde inte hålla mig utan vara tvungen att sortera in alla pyttesmå bebiskläder som vi sparat efter dottern i lådorna Så mysigt!
  • thelifesaviour
    SmileyMalin skrev 2009-04-05 19:03:03 följande:
    håller med! Men det känns som att om man bara själv håller igång och är vettigt aktiva så tar barnen efter mer eller mindre automatiskt! Hoppas på det iallfall Här har skötbordet varit uppställt i typ två veckor. Det är dessutom en sådan skötborsmöbel med byrå så jag kunde inte hålla mig utan vara tvungen att sortera in alla pyttesmå bebiskläder som vi sparat efter dottern i lådorna Så mysigt!
    Vad mysigt!
    Vi köpte ett BRIO Vegga och jag är så nöjd! Vårt badrum är så smalt och konstigt att det känns hur bra som helst att ha någonting som man kan fälla ihop väldigt lätt. :)
  • SmileyMalin
    thelifesaviour skrev 2009-04-05 19:08:14 följande:
    Vad mysigt! Vi köpte ett BRIO Vegga och jag är så nöjd! Vårt badrum är så smalt och konstigt att det känns hur bra som helst att ha någonting som man kan fälla ihop väldigt lätt. :)
    vi gav upp tanken på skötbordet i badrummet.... på nedervåningen har vi världens minsta lilla badrum där det absolut inte får plats och på övervåningen har vi ett sjukt stort badrum men det är helt nyrenoverat och då känns det lite trist med ett skötbord därinne....
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2009-04-05 16:07:21 följande:
    Googla på IK Östria och ring och hör med dem.Fotbollsklubbar brukar vara väldigt hjälpsamma och måna om barnen. :) Alla mina barn kommer definitivt få sparka boll innan de ens kan krypa om vi frågar blivande pappan. ;)
    Ja, det ska jag göra
    Det är precis så här oxå Sambon var såå glad när Leo började gå för då kunde han börja spela fotboll med honom Min pappa var likadan. Båda barnen har fått bollar av sin morfar typ när de föddes o sen har både sambon o min pappa övat med dem som tokar Leo är faktiskt väldigt duktig på fotboll o kan en hel del avancerade saker som hans pappa stolt har lärt honom.
    O nu när han fyllde år o fick riktiga fotbolls skor o en riktigt läderkula så var ju lycka total både för Leo, sambon o min pappa
    Min bror har spelat fotboll i klubb från det att han var 3 år till han var ca 16 år.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 19:28:48 följande:
    Ja, det ska jag göra Det är precis så här oxå Sambon var såå glad när Leo började gå för då kunde han börja spela fotboll med honom Min pappa var likadan. Båda barnen har fått bollar av sin morfar typ när de föddes o sen har både sambon o min pappa övat med dem som tokar Leo är faktiskt väldigt duktig på fotboll o kan en hel del avancerade saker som hans pappa stolt har lärt honom. O nu när han fyllde år o fick riktiga fotbolls skor o en riktigt läderkula så var ju lycka total både för Leo, sambon o min pappa Min bror har spelat fotboll i klubb från det att han var 3 år till han var ca 16 år.
    Haha, ja. Sambon har spelat sen har var fyra i sådana lek med boll-grupper och han kommer nog inte sluta på länge. Han spelar i Ljungsbros A-lag, där även hans bror spelade fram till nyligen och svärfar tränar laget. Så fotbollen är stark i sambons familj. Alla är som tokiga. Men det är väldigt roligt, för de har en väldig sammanhällning kring fotbollen. :)
  • Leos och Vincents mamma

Skickade ju för fort, eftersom min bror spelade fotboll i ca 13 år så är jag van vid att stå o hejja på vid planerna, jag o mina föräldrar var o tittade på varenda match, min bror var dessutom målvakt o det var min pappa oxå när han var aktiv så min pappa stod alltid vid målet o coatchade brorsan, det var väldigt mysigt.
    Man får sån kontakt oxå med andra föräldrar o så, så det ser jag jättemycket fram emot när barnen kan börja på allvar Trots att jag själv inte är överförtjust i fotboll.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 19:31:40 följande:
    Skickade ju för fort, eftersom min bror spelade fotboll i ca 13 år så är jag van vid att stå o hejja på vid planerna, jag o mina föräldrar var o tittade på varenda match, min bror var dessutom målvakt o det var min pappa oxå när han var aktiv så min pappa stod alltid vid målet o coatchade brorsan, det var väldigt mysigt. Man får sån kontakt oxå med andra föräldrar o så, så det ser jag jättemycket fram emot när barnen kan börja på allvar Trots att jag själv inte är överförtjust i fotboll.
    Precis så ser jag det också, jag är inte så jävla förtjust i fotboll, men jag gillar det som är runt omkring. Sammanhållning, laganda, vänner och familjer.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!