• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 19:57:31 följande:
    Livet ändras ibland snabbare än vad man tror
    Sannerligen! :)
    Men vi kommer inte skaffa bil förrän åtminstone jag studerat klart, så det känns inte aktuellt just nu iaf. Vi har två milar inom tio minuters gångavstånd. De får duga fint. ;)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2009-04-05 20:00:13 följande:
    Sannerligen! :) Men vi kommer inte skaffa bil förrän åtminstone jag studerat klart, så det känns inte aktuellt just nu iaf. Vi har två milar inom tio minuters gångavstånd. De får duga fint. ;)
    Det är jätteskönt
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Hittade lambohovs klubben på nätet, men det verkar som vi får vänta ett år, det var för barn födda 03 o 04, men ska ringa dit imorgon o höra med dem.

Föresten, idag fick Vincent sitta på pottan för första gången, först så ville han resa på sig direkt (han är ju lixom känd för att inte sitta still en enda sekund ), men när han fick en bok att titta i så satt han jättelänge

• dinana

Jag har haft körkort sen jag var 18 år.. men har aldrig kört bil själv.. vet inte om jag skulle våga det.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy

hej hej, hoppas alla haft det bra i helgen, själv har man spenderat mesta tiden hos mamma på landet o målat vaggan, nu blir den massa jättefin vit istället för tråkig trä..
    måste bara köpa mer färg o måla det sista i veckan så är det klart sen, då ska jag bara hitta gamla fina sängkläder o brodera lite.. blir nog vackert när det är klart, har fastnat för den "gamla" stilen denna gången..

• Firstandhappy
    dinana skrev 2009-04-05 20:26:36 följande:
    Jag har haft körkort sen jag var 18 år.. men har aldrig kört bil själv.. vet inte om jag skulle våga det.
    usch o fy, nä skulle nog inte jag...
    tog mitt dagen efter 21 års-dagen o har nästan bara kört bil sen dess..
    nästa projekt blir att börja övningsköra med mannen..
  • Marayah
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 20:14:35 följande:
    Föresten, idag fick Vincent sitta på pottan för första gången, först så ville han resa på sig direkt (han är ju lixom känd för att inte sitta still en enda sekund ), men när han fick en bok att titta i så satt han jättelänge
    Duktig kille.. Filip har fått en ny passion här. Åka kana e JÄTTEskojj!!
    Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-05 20:27:08 följande:
    hej hej, hoppas alla haft det bra i helgen, själv har man spenderat mesta tiden hos mamma på landet o målat vaggan, nu blir den massa jättefin vit istället för tråkig trä..måste bara köpa mer färg o måla det sista i veckan så är det klart sen, då ska jag bara hitta gamla fina sängkläder o brodera lite.. blir nog vackert när det är klart, har fastnat för den "gamla" stilen denna gången..
    Vad duktig du är
    dinana skrev 2009-04-05 20:26:36 följande:
    Nä det skulle inte jag om jag inte kört på så länge. Då borde det ju nästan vara så att man får ta om det
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-05 20:32:42 följande:
    Nä det skulle inte jag om jag inte kört på så länge. Då borde det ju nästan vara så att man får ta om det
    ja när jag gick på körskolan så var det en tant som va över 50 som skulle "ta om sitt" körkort eftersom hon själv aldrig kört bil, det var hennes man som alltid kört o nu va han dö så hon skulle börj köra själv igen..

Ja jag känner mig lite duktig, alldeles huslig o duktig med massa pyssel o så...
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!