• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2009-04-05 19:31:31 följande:
    Haha, ja. Sambon har spelat sen har var fyra i sådana lek med boll-grupper och han kommer nog inte sluta på länge. Han spelar i Ljungsbros A-lag, där även hans bror spelade fram till nyligen och svärfar tränar laget. Så fotbollen är stark i sambons familj. Alla är som tokiga. Men det är väldigt roligt, för de har en väldig sammanhällning kring fotbollen. :)
    Vad kul. Ja, det blir ju sån sammanhållning när alla är intresserade, som jag o mina föräldrar när vi var o tittade på brorsan. Visst var det riktigt mycket faranade o körande för mina föräldrar, men det var det ju värt. Hoppas jag bara får körkort innan våra barn börjar på allvar, annars får sambon vääldigt mycket att göra
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    thelifesaviour skrev 2009-04-05 19:33:08 följande:
    Precis så ser jag det också, jag är inte så jävla förtjust i fotboll, men jag gillar det som är runt omkring. Sammanhållning, laganda, vänner och familjer.
    Precis
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 19:34:20 följande:
    Vad kul. Ja, det blir ju sån sammanhållning när alla är intresserade, som jag o mina föräldrar när vi var o tittade på brorsan. Visst var det riktigt mycket faranade o körande för mina föräldrar, men det var det ju värt. Hoppas jag bara får körkort innan våra barn börjar på allvar, annars får sambon vääldigt mycket att göra
    Ja, körkort måste jag också skaffa.
    Får bli sen när jag har jobb och vi har en lite bättre ekonomi. Jag vill ju gärna ha hus också någon gång, inte mitt i stan, men nära Linköping, då är det en fördel att ha ett körkort..
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
    thelifesaviour skrev 2009-04-05 19:37:02 följande:
    Ja, körkort måste jag också skaffa.Får bli sen när jag har jobb och vi har en lite bättre ekonomi. Jag vill ju gärna ha hus också någon gång, inte mitt i stan, men nära Linköping, då är det en fördel att ha ett körkort..
    Ja, jag ska börja spara till körkortet så fort jag pluggat klart o fått ett jobb, då har vi råd att spara lite mera än vad vi kan nu.
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 19:40:34 följande:
    Ja, jag ska börja spara till körkortet så fort jag pluggat klart o fått ett jobb, då har vi råd att spara lite mera än vad vi kan nu.
    Precis. :)
    Jag har en del innestående hos föräldrarna också, fick pengar till körkortet när jag fyllde arton, men de har jag ju inte tagit ut än. :D
    thelifesaviour skrev 2009-04-05 19:41:55 följande:
    Precis. :) Jag har en del innestående hos föräldrarna också, fick pengar till körkortet när jag fyllde arton, men de har jag ju inte tagit ut än. :D
    Ok, det är ju bra Jag fick oxå det när jag fyllde 18, men jag började på körskolan för de pengarna, men slutade efter ett tag bara för att jag ansåg att jag inte hade tid att både pugga till körkort o plugga på gymnasiet samtidigt, det var ganska tufft i skolan då.
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 19:45:04 följande:
    Ok, det är ju bra Jag fick oxå det när jag fyllde 18, men jag började på körskolan för de pengarna, men slutade efter ett tag bara för att jag ansåg att jag inte hade tid att både pugga till körkort o plugga på gymnasiet samtidigt, det var ganska tufft i skolan då.
    Jag har aldrig velat ha körkort, jag har sett det som helt onödigt, jag gillar att åka buss och att cykla, det är billigt och miljövänligt. Jag har alltid sagt att körkort tar jag den dagen jag kommer behöva det. Annars kommer man bara okynnesköra. ;D
    thelifesaviour skrev 2009-04-05 19:47:02 följande:
    Jag har aldrig velat ha körkort, jag har sett det som helt onödigt, jag gillar att åka buss och att cykla, det är billigt och miljövänligt. Jag har alltid sagt att körkort tar jag den dagen jag kommer behöva det. Annars kommer man bara okynnesköra. ;D
    Bra tänkt Fast när man har barn så kan det vara ganska skönt att ha det
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-05 19:49:13 följande:
    Bra tänkt Fast när man har barn så kan det vara ganska skönt att ha det
    Jo, precis. :) Men jag trodde inte jag skulle ha barn såhär snart. :)
    thelifesaviour skrev 2009-04-05 19:54:30 följande:
    Jo, precis. :) Men jag trodde inte jag skulle ha barn såhär snart. :)
    Livet ändras ibland snabbare än vad man tror
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!