• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 09:47:44 följande:
    o här hade man tänkt att man skulle ner på stan o kolla på färg för att skriva namnen på barnen på sängen, men det känner man ju inte för direkt.. jaja får väl se sen, nu blir det kaffe o städa lite efter att jag o wille röjjde runt som två tättingar här hemma igår o busade byxorna av oss..Fick hämta katten idag igen, hörde henne skrika men hon kom inte, kanske inte undra på när hon va instängd i sop-rummet, stakars katt, men tror jag får skylla på min egen sambo faktisk.
    rena aprilvädret.vill inte gå ut idag,men det måste man ju när sonen ska lämnas vid resecentrum

äntligen var G här och lagade tvättställningen i badrummet så man kan hänga tvätt igen

katter är så mysiga.vi kanske ska skaffa katt när vi har flyttat.
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-09 10:02:43 följande:
    rena aprilvädret.vill inte gå ut idag,men det måste man ju när sonen ska lämnas vid resecentrum äntligen var G här och lagade tvättställningen i badrummet så man kan hänga tvätt igen katter är så mysiga.vi kanske ska skaffa katt när vi har flyttat.
    ja jag har ju en ny "hittekatt" hemma igen men denna tror jag allt får stanna, annars brukar vi agera djurhem när de stackarna behöver ett varmt ställe att bo på o sen får de flytta när de växt till sig eller blivit så pass rehabiliterade att de kan vistas med människor igen. men som sagt den här får nog allt stanna, hon är så väldigt speciell och otroligt snäll även mot wille som kan bli lite hård mot henne..
  • Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 10:06:53 följande:
    ja jag har ju en ny "hittekatt" hemma igen men denna tror jag allt får stanna, annars brukar vi agera djurhem när de stackarna behöver ett varmt ställe att bo på o sen får de flytta när de växt till sig eller blivit så pass rehabiliterade att de kan vistas med människor igen. men som sagt den här får nog allt stanna, hon är så väldigt speciell och otroligt snäll även mot wille som kan bli lite hård mot henne..
    vad gulligt att ni tar hand om katter.jag växte upp med massor av katter.mina föräldrar tog hand om massor av hemlösa katter.hade jag råd så skulle jag ta emot djur om idioter har tröttnat på

skaffar man djur så ska an ta hand om dem tills de dör.ibland borde det vara "körkort"på att få ha husdjur
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-09 09:16:14 följande:
    Jag och mina älsklingar önskar er alla en riktigt Glad Påsk!!
    glad påsk på er oxå
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-09 10:09:25 följande:
    vad gulligt att ni tar hand om katter.jag växte upp med massor av katter.mina föräldrar tog hand om massor av hemlösa katter.hade jag råd så skulle jag ta emot djur om idioter har tröttnat på skaffar man djur så ska an ta hand om dem tills de dör.ibland borde det vara "körkort"på att få ha husdjur
    ja verkligen, sist hade vi 2 kattungar som någon hade slängt ut i en låda på ladugårdsplan hemma vid min mormor, de var nog inte mer än 6 veckor gamla då..
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 10:20:56 följande:
    ja verkligen, sist hade vi 2 kattungar som någon hade slängt ut i en låda på ladugårdsplan hemma vid min mormor, de var nog inte mer än 6 veckor gamla då..
    Nä men fy vad hemskt
    Hur kan folk göra så?

Lucas är allergisk mot katter så vi kan inte ha nån, vi hoppas att det växer bort så vi kan skaffa en i framtiden. På BVC sa de att om vi gjorde oss av med våra ketter tidigt så var chanserna goda att det skulle försvinna. Så våra sötnosar fick flytta ut på landet till kattparadiset

Jag skulle vilja ha kanin eller nåt men sambon säger bara "vi bor i Skäggetorp"... Han tror inte att de får stå ifred ute
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-09 10:26:20 följande:
    Nä men fy vad hemskt Hur kan folk göra så? Lucas är allergisk mot katter så vi kan inte ha nån, vi hoppas att det växer bort så vi kan skaffa en i framtiden. På BVC sa de att om vi gjorde oss av med våra ketter tidigt så var chanserna goda att det skulle försvinna. Så våra sötnosar fick flytta ut på landet till kattparadiset Jag skulle vilja ha kanin eller nåt men sambon säger bara "vi bor i Skäggetorp"... Han tror inte att de får stå ifred ute
    risken är väl rätt stor att de stackars kaninerna inte får det tyvär..
    ja jag är bara lite nervös för nu att Molgan ska vara allergisk eller nåt, men hoppas på det bästa, ingen i min familj är det o inte i sambons heller o wille älskar sin UrrBurr så vi hoppas på att kunna behålla henne.
  • dinana

Här har man ju alltid haft katt. Det var ett måste när jag flyttade hemifrån. Mina katter skulle med. Skulle barnen bli allergiska däremot så får man väl göra sig av med dem, men den risken är ju väldigt liten när man lever med katter dagligen =) Här sover alla i samma säng =) Kaniner har vi också tänkt att skaffa, men det får vänta tills Molly är lite äldre och lite mer ansvarsfull (typ 5 år minst). Vi får nöja oss med att gå å klappa vädurarna på IKANO.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Angående vädret så pratade de ju om uppåt 20  grader i helgen, så det hoppas jag på nu. Blir att packa ned shortsen och flipflopsen.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Firstandhappy

hämtat katten hos en granne, slagits med annan kisse o slagit sönder nån lampkupa.. trevlig granne, ville inte ens ha betalt för lampan... lämnade numret ifall hon skulle ändra sig..

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!