• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-04-08 23:05:03 följande:
    Ja, kruxet är bara att de har så mycket att göra och alla är sjuka Får se om jag åker själv. Även om han inte vill att jag gör det...
    Du kanske kan ta med dig en FBK-frälst vän på resan! :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Skorpan08

Godmorgon!
    Idag får ni hålla tummar och tår för Elin. Vi ska på UL av hennes hjärta. Hoppas ju självklart på att andra hålet vuxit igen nu.
    Efter det blir det dagis för henne. Och jag får hem två av dom stora tjejerna, underbart!

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-09 06:37:01 följande:
    Godmorgon!Idag får ni hålla tummar och tår för Elin. Vi ska på UL av hennes hjärta. Hoppas ju självklart på att andra hålet vuxit igen nu.Efter det blir det dagis för henne. Och jag får hem två av dom stora tjejerna, underbart!
    jag håller både tummar och tår för lilla elin
  • SmileyMalin
    Godmorgon! Idag får ni hålla tummar och tår för Elin. Vi ska på UL av hennes hjärta. Hoppas ju självklart på att andra hålet vuxit igen nu. Efter det blir det dagis för henne. Och jag får hem två av dom stora tjejerna, underbart!
    håller verkligen tummarna! Nellie hade också ett hål i hjärtat när hon föddes men det hade växt igen när hon var runt 7-8 månader.
    Hoppas det går bra för er, inte kul för småttingar att behöva ligga still så länge!
  • Familjetrollet
    SmileyMalin skrev 2009-04-09 07:06:12 följande:
    håller verkligen tummarna! Nellie hade också ett hål i hjärtat när hon föddes men det hade växt igen när hon var runt 7-8 månader.Hoppas det går bra för er, inte kul för småttingar att behöva ligga still så länge!
    det verkara var rätt vanligt.sägs vara ärftligt.både jag och sonen föddes med hål mellan hjärtkamrarna.som tur var växte de ihopp innan 3-4 års ålder.
  • Familjetrollet

ush trist väder idag oxå.blir till att stanna hemma och fortsätta sy.sen ska man en snabbis till resecentrum och lämna av sonen som ska hem.vad ska ni andra hitta på?

• Fru T
    Godmorgon!Idag får ni hålla tummar och tår för Elin. Vi ska på UL av hennes hjärta. Hoppas ju självklart på att andra hålet vuxit igen nu.Efter det blir det dagis för henne. Och jag får hem två av dom stora tjejerna, underbart!
    håller alla tummar å tår ja har! Lycka till.

Nu ska vi snart på andra familjeträffen å den här gången har ja mannen me mig förra gången fick ja ju pressentera min partner, som låg hemma å snarka efter en jobbnatt
    Bf 30e Maj
  • Maria84
    Godmorgon! Idag får ni hålla tummar och tår för Elin. Vi ska på UL av hennes hjärta. Hoppas ju självklart på att andra hålet vuxit igen nu. Efter det blir det dagis för henne. Och jag får hem två av dom stora tjejerna, underbart!
    Håller tummarna jättehårt!

Här ska jag iväg till Käkkliniken om ett tag. Men de ska inte göra nåt idag utan bara ta kort och kolla hur de ska gå tillväga osv. Sen blir det lite stress för jag ska hinna med två affärer i stan och sen hinna tillbaka till Åtvid innan kl 13 då banken stänger, måste låsa upp min dosa som en liten pillernisse har varit och tryckt på. I em blir det små påskkärringar här hemma Så då drar vi in till Åtvid igen.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • thelifesaviour
    Håller tummar och tår!
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-04-08 23:11:09 följande:
    Du kanske kan ta med dig en FBK-frälst vän på resan! :)
    Jag känner ingen sån här
    Alla kommer ju vara hemma på torget!
    Håller tummarna stenhårt!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!