• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-04-08 22:29:53 följande:
    ne köpte ingen, fanns andra som ja fastna för me å dessutom är det välldigt tomt på mtt konto så blir att handla när mannen är med. Kanske i morron eftersom vi ska ta en sväng på ikano då, mannen har blive för tjock för sina jeans
    Sympatikilon?! ;)

Vi ska också till ikano imorgon em, men frisören står på dagordnigen.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-08 22:45:39 följande:
    Nu har jag betalat min återträff med högstadiet, så den 9 maj ska jag o Lillisen ut på Otten o festa o träffa våra gamla skolvänner
    jag har betalat handledarutbildningen som jag ska gå för sambons skull o hans körkort, inte lika skoj däremot.. betala pengar för att sitta o ha panik...
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 22:48:12 följande:
    jag har betalat handledarutbildningen som jag ska gå för sambons skull o hans körkort, inte lika skoj däremot.. betala pengar för att sitta o ha panik...
    Vad kostar det att gå på sån kurs?
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Apipoulai
    JePaLuLi skrev 2009-04-08 22:33:06 följande:
    JAAAAAAAAAAA!GUldet rä hemma i Karlstad. Fan vad glad jag är. Har grinat som en tok Skulle så gärna vilja vara där nu... *Drömmer mig tillbaka till det gamla ljuva livet*Men jag hoppas vi kan åka dit imorgon!
    Grattis!
    Det blir att packa in familjen och fira Skärtorsdagen i Karlstad. Patrik får väl vabba eller nåt. ;)

Jag tittade såklart på hockeyn, men inte hela matchen för jag var ju och tränade själv...
  • Marayah
    Fru T skrev 2009-04-08 22:43:26 följande:
    hehe ja me! Ja skrek rätt ut: VARFÖR KAN DOM INTE VISA DEN JÄVLA SKIT HOKEYN PÅ KANAL 9 FÖÖÖR  
    Hehe..
    Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-04-08 22:46:39 följande:
    Sympatikilon?! ;)Vi ska också till ikano imorgon em, men frisören står på dagordnigen.
    Nja det är nog lite både och.. han tappade ju massa kilon under tiden han va sjuk så efter operationen i december så har han käkat upp sig, å det regält ja har påpekat att han e rund om magen men då bara sträcker han på sig å drar in magen å säger att nehe det är ja inte alls men när ja frågar varför hans byxer som han hade innan viktraset börjat bli för små så har han inget svar...

Men nu har han faktist börjat gå till gymet igen...
    Bf 30e Maj
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-04-08 22:52:16 följande:
    Nja det är nog lite både och.. han tappade ju massa kilon under tiden han va sjuk så efter operationen i december så har han käkat upp sig, å det regält ja har påpekat att han e rund om magen men då bara sträcker han på sig å drar in magen å säger att nehe det är ja inte alls men när ja frågar varför hans byxer som han hade innan viktraset börjat bli för små så har han inget svar... Men nu har han faktist börjat gå till gymet igen...
    Duktig "gubbe" att inse att man måste motionera för att kompensera för all energi man stoppar i sig. =)
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-08 22:48:12 följande:
    Den ska jag också gå nu i vår är det tänkt!
    Marayah skrev 2009-04-08 22:41:52 följande:
    Men ja blev deppad när ja såg att de var hockey på femman. Greys Anathomy blev juh inget av ikväll för detta!! Men ja e glad för din skull såklart.
    Äh, skit i Greys, det blev ju GUUUUULD!
    Jag kommer inte kunna sova i natt
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Apipoulai skrev 2009-04-08 22:49:54 följande:
    Grattis!Det blir att packa in familjen och fira Skärtorsdagen i Karlstad. Patrik får väl vabba eller nåt. ;)Jag tittade såklart på hockeyn, men inte hela matchen för jag var ju och tränade själv...
    Ja, kruxet är bara att de har så mycket att göra och alla är sjuka
    Får se om jag åker själv. Även om han inte vill att jag gör det...
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    Apipoulai skrev 2009-04-08 23:03:45 följande:
    Duktig "gubbe" att inse att man måste motionera för att kompensera för all energi man stoppar i sig. =)
    Ja han har knapt tränat på 1,5 år pga att han mått så dåligt så nu är han faktist jätteglad att han har kommit igång igen... kan ju va bra me hans yrke att håla igång me
    Bf 30e Maj
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!