VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Vilket tråkväder det är idag igen! Vart tog våren vägen???
Nu ska vi snart till dagis med Leo, han ska vara en söt påskkärring
O sen ska jag o Vincent på påskfest på ÖF, Vincent ska oxå vara en söt påskkärring
När det är slut där så ska jag o Vincent ner o möta sambon på stan som slutar jobbet då, sen ska vi åka o påskhandla innan vi hämtar Leo på dagis. Kan vara lite lyxigt att bara åka o handla med ett barn ![]()
Skorpan: Håler tummarna så hårt ja kan för att sötnosens hål har växt igen..
Stolt Enbarnsmamma: Här är det bara fin fint.. Har ni mycket snö i dalarna? Vi åker uppöver mot Ånge snart med och ska få se lite snö.
Nu ska här fixas Marko för dagis och sen blir de hem o plugga lite faktiskt innan de blir dags att åka ner på stan en sväng o kika på lekia på vagn... ![]()
skorpan08: Håller alla mina tummar och tår för lilla Elin! Hur går det för henne på förskolan? Och hur mår du?
Jag och mina älsklingar önskar er alla en riktigt Glad Påsk!!

Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-09 08:37:14 följande:
Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-09 08:32:57 följande:
o här hade man tänkt att man skulle ner på stan o kolla på färg för att skriva namnen på barnen på sängen, men det känner man ju inte för direkt.. jaja får väl se sen, nu blir det kaffe o städa lite efter att jag o wille röjjde runt som två tättingar här hemma igår o busade byxorna av oss..
Fick hämta katten idag igen, hörde henne skrika men hon kom inte, kanske inte undra på när hon va instängd i sop-rummet, stakars katt, men tror jag får skylla på min egen sambo faktisk.