• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah

Thelifesaviour: Ja du den har rymt. Men ja har vårkänslor istället. Min påsk ska vara snöig, eller iaf snön på väg att tina. Så ja tror de är de som gör saken.

Becka: Jag med har skrivit upp mej, o ja kommer nog oxå. Om de inte händer nått akut, men de tror ja inte att det gör.

Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T
    Skorpan08 skrev 2009-04-10 15:29:35 följande:
    Jag har inte skrivit upp mig. Jag har en dotter som fyller år nästa helg så här blir det fullt upp. Ska göra tre stora smörgåstårtor och tre gräddtårtor.Usch och fy, jag har varit olydig. Jag har varit ute i trädgården och räfsat och nu får jag lida f*n för det. Ändå sa maken åt mig att inte överanstränga mig. Men som vanligt lyssnar jag inte. Nej, jag får skylla mig själv. Men jag älskat verkligen att greja i trädgården och göra fint. Men nu ligger jag på soffan medans Elin sover.Det är så underbart väder!
    Va sugen ja blev på tårta nu då

Ja e likadan, tycker så mycke om å pyssla å ha mig så ja sätter fullfart utan att tänka mig för å sen får man ju lida för det i efterhand

mannen säger att ja e lite för envis för mitt eget bästa just nu å idag blev ja beordrad ut på balkongen att sitta i solen medans han städade hela lägenheten (ja tog badrum igår) men ja blev så trött i solen så ja la mig å somna i sängen iställe
    Bf 30e Maj
  • Fru T

Nu står sängen på sin plats, färdigmålad å fin med mina barndomstavlor på väggen över sig, har inte bäddat den än för ja låter madrassen vadra ur sig å få rätt form först samt att ja ska lära kissarna att det inte är deras plats... får se om det kommer behövas läggas folie i den eller ej...

Sängen står i sitt hörn, nymålad å med mina barndomstavlor på väggen...

Bf 30e Maj
  • SmileyMalin

Jag kommer också gärna om jag får har ju fortfarande inte träffat dom flesta av er

• Leos och Vincents mamma
    SmileyMalin skrev 2009-04-10 18:17:23 följande:
    Jag kommer också gärna om jag får har ju fortfarande inte träffat dom flesta av er
    Klart att du får! Skulle vara jättekul att få träffa dig
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Våran familj önskar er alla en glad påsk! (Bilderna är klickbara, för övrigt finns det mera bilder på barnen i mapparna standard, Vincent, Leo o syskonbilder).

Våra älskade sötnosar som påskkärringar

Sötnosen Vincent som påskkärring

Leo sötnos som påskkärring =)

• Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-10 20:04:22 följande:
    Våran familj önskar er alla en glad påsk! (Bilderna är klickbara, för övrigt finns det mera bilder på barnen i mapparna standard, Vincent, Leo o syskonbilder).
    Hur får man in så små bilder, som man kan klicka på? Mina bilder kom ju upp i typ full storlek.
    ? Do what you like. Like what you do. ?
    Apipoulai skrev 2009-04-10 20:13:50 följande:
    Hur får man in så små bilder, som man kan klicka på? Mina bilder kom ju upp i typ full storlek.
    Man högerklickar på bilden innan man klickar upp den i fullt format så att säga.
  • Familjetrollet

villka söta påskgubbar.
  • Maria84
     Sicka söta påskkärringar

Har inte orkat lägga in våra bilder här på FL, krånglar bara varenda gång, vet inte varför.
    Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!