• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    Maria84 skrev 2009-04-10 20:30:20 följande:
     Sicka söta påskkärringar Har inte orkat lägga in våra bilder här på FL, krånglar bara varenda gång, vet inte varför.
    Familjetrollet skrev 2009-04-10 20:28:23 följande:
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-10 20:04:22 följande: villka söta påskgubbar.
    Tackar
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Apipoulai
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-10 20:21:14 följande:
    Man högerklickar på bilden innan man klickar upp den i fullt format så att säga.
    Okej. :)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • thelifesaviour

Jag tror tyvärr att vi kommer få flytta nästa fredag hem till någon annan, då jag i glömska, lovat bort mig redan... Hoppas ni inte blir för arga på mig. Om vi flyttar det en dag till 18 kan vi vara här! Det vore trevligt, för jag är hemskt ledsen att jag inte kan 17e.. :(

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
    thelifesaviour skrev 2009-04-11 07:27:50 följande:
    Jag tror tyvärr att vi kommer få flytta nästa fredag hem till någon annan, då jag i glömska, lovat bort mig redan... Hoppas ni inte blir för arga på mig. Om vi flyttar det en dag till 18 kan vi vara här! Det vore trevligt, för jag är hemskt ledsen att jag inte kan 17e.. :(
    Det var ju jättesynd Jag kan tyvärr inte den 18:e. Vi ska på dop på dagen o sen ska sambon jobba på kvällen.
  • Marayah

Det är så härligt att va i solen,, solen,, solen.

Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-11 14:14:33 följande:
    Det är så härligt att va i solen,, solen,, solen.
    här har man vart ute i solen både igår och idag.idag blev det en långpromenad förbi kolonin och valla gård.töserna cyklade för fullt.är helt mörbultad efter allt gående.

hoppas ni haft en bra påskdag

Vi har varit ute hela dagen, först var vi o lekte på det nya dagisets lekpark, båda barnen tyckte det var jättekul. Det bådar ju gott inför hösten när de ska börja där
    Sen var vi ute på tomten på em o har tagit fram utemöblerna, tvättat av dem, rensat ogräs o sopat bort allt grus o elände, så nu är det vårfint där Sen satt vi ute o solade där, såå skönt!

Nu har vi ätit påskmat o nu ska barnen snart nattas, sen ska sambon jobba så jag ska ligga i soffan o se på Robinson o lite annat.

• Familjetrollet

ni med facebook.kan man söka på personnr?hittar bara att man kan söka på namn och mailadress

• Marayah
    Familjetrollet skrev 2009-04-11 19:53:29 följande:
    ni med facebook.kan man söka på personnr?hittar bara att man kan söka på namn och mailadress
    Nej de kan man inte...
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!