• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T

hehe brukar inte springa så mycke på otten men fyra ggr om året är det alldeless extra bra

japp et är nåt "extra" ingen "vanlig" kväll men ja folk i alla åldrar är det, dock en heeelt annan stämning än på en "vanlig" kväll. Dessa kvällar är ALLA glada å det är en GRYM gemenskap för alla är där av en å samma anledning MUSIKEN å vart man än vänder sig så är där ett ansikte man känner igen å alla pratar me alla (nästan)

Sen FÅR inte jag missa dessa kvällar {#lang_emotions_tongue_out} då jag har fram till ja blev tjock vart deras gogo-dansare... Aangörern å ägaren är våra bästa vänner!

http://www.otten.se/

för att använda ett ord som "utomstående" förstår (men ofta misstolkar) så är det Rejv

Bf 30e Maj
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-12 11:31:07 följande:
    Är det inte bara 18 åringar på Otten? Eller det kanske är annorlunda idag.Jag ska ju dit på återträffen o är lite skeptisk, är länge sen man var 18 ju Men å andra sidan är det väl abonnerat då ändå.Här är det oxå vanlig helg förutom att sambon är långledig o vi har ätit påskmat o barnen har fått leta ägg o Leo har målat ägg Men vi är hemma ensamma, åker ingenstans o ingen kommer hit, påsk är inte så speciellt för oss.
    Ja när ni ska dit är det väll arenderat så då borde det väll inte va så mycke 18åringar där
    Bf 30e Maj
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-04-12 11:42:17 följande:
    Ja när ni ska dit är det väll arenderat så då borde det väll inte va så mycke 18åringar där
    Nä, det hoppas jag att det inte är Men eftersom det är nästan 1300 inbjudna till festen så är det väl ingen annan som får komma in där.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-12 11:59:21 följande:
    Nä, det hoppas jag att det inte är Men eftersom det är nästan 1300 inbjudna till festen så är det väl ingen annan som får komma in där.
    Nej det brukar inte vara öppet för allmänheten då.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-12 11:59:21 följande:
    Ne för så jättemånga mer får där inte komma in Du ska se vad snyggt det är efter ombyggnaden nu
    Bf 30e Maj
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-12 12:04:33 följande:
    vill med gå uuuuuuut...
    shejka rumpa brukar ja göra men nu blr det shejka mage iställe
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T

VAD e d för feel på FL ibland hinner ja inte skriva klart innan det postas jue...

skulle skriva att ja kan shejka lite åt dig me Ewa

• Firstandhappy

ja, fast jag brukar ju inte skaka så mycket när jag går ut, händer nån gång ibland men oftast brukar jag fastna nånstans i baren eller runt omkring...
    just nu är jag bara sugen på grilla o öl...
    Men guuuud, va ska jag göra med alla jävla blomster, får ju inte plats med fler o de jävlarna bara skjuter skott hela tiden...

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-12 12:15:15 följande:
    ja, fast jag brukar ju inte skaka så mycket när jag går ut, händer nån gång ibland men oftast brukar jag fastna nånstans i baren eller runt omkring...just nu är jag bara sugen på grilla o öl...Men guuuud, va ska jag göra med alla jävla blomster, får ju inte plats med fler o de jävlarna bara skjuter skott hela tiden...
    mmmmm ja vill ha en fiin grillad köttabit me en grekisk sallad till å lite grekiskt lantbröd å en KALL ÖL

gärna nyss!!

satt å snacka lite allt å inge me mannen vid middagsbordet igår, som vanligt, å kom fram till att en öl eller ett glas vin kommer räcka långt för mig i sommar kommer va fnittrig å pratgla rästen av kvällen

Ja FATTAR INTE har ju inte rökt under hela graviditeten å inte änns haft lite sug efter det men nu när våren kommer så är ja mer röksugen än nånsinn... gaaahhh
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!