• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-04-11 19:53:29 följande:
    ni med facebook.kan man söka på personnr?hittar bara att man kan söka på namn och mailadress
    Nej, eftersom det inte syns om man inte vill det så kan man såklart inte söka på det. Vill du söka med ffodelsedata får du gå in på ratsit.se (eller motsvarande) eller ringa skatteverket
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-11 20:42:18 följande:
    Nej de kan man inte...
    synd.

skulle vara skoj att hitta lite gamla vänner.men det är kanske fler som inte använder sina gamla efternamn/riktiga efternamn

vad ska ni hitta på idag?här ska vi åka och fira makens stora son som fyller 26 år idag
  • Firstandhappy

märks att folk har haft fullt upp ihelgen, vart inte mycket att läsa igenom..
    ang ignorera/inte svara på inlägg så hannjag inte men spelar inte så stor roll nu då det inte fungerar den 17'e..

hoppas alla haft en trevlig helg.. själv sitter man hemma ensam med sonen då sambo jobbar o tjänar pengar till mina nya skor... hehehehe..

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-12 09:14:24 följande:
    märks att folk har haft fullt upp ihelgen, vart inte mycket att läsa igenom..ang ignorera/inte svara på inlägg så hannjag inte men spelar inte så stor roll nu då det inte fungerar den 17'e..hoppas alla haft en trevlig helg.. själv sitter man hemma ensam med sonen då sambo jobbar o tjänar pengar till mina nya skor... hehehehe..
    haha nått ska man ha sin man till.
    här ska vi strax iväg till styvsonen
  • Marayah
    märks att folk har haft fullt upp ihelgen, vart inte mycket att läsa igenom.. ang ignorera/inte svara på inlägg så hannjag inte men spelar inte så stor roll nu då det inte fungerar den 17'e.. hoppas alla haft en trevlig helg.. själv sitter man hemma ensam med sonen då sambo jobbar o tjänar pengar till mina nya skor... hehehehe..
    Hihi, ska du ha fler skor? {#lang_emotions_tongue_out} Här sitter vi o degar bara hela dagarna. Ska sanrt ta oss ett varv runt skägget. Sen får vi väl se va som händer. Längtar nästa tillbaka till vardagen.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T
    märks att folk har haft fullt upp ihelgen, vart inte mycket att läsa igenom..ang ignorera/inte svara på inlägg så hannjag inte men spelar inte så stor roll nu då det inte fungerar den 17'e..hoppas alla haft en trevlig helg.. själv sitter man hemma ensam med sonen då sambo jobbar o tjänar pengar till mina nya skor... hehehehe..
    Skor får man aldrig för mycket av, min man håller inte riktigt med men ja har mina knep

Ja har suttit här hela helgen så ja skulle kunnat skriva flera sidor själv men det har ja ju inte direkt nån lust me så ja sket i det... iofs så skulle ja ju fått dom svar ja själv ville

min påsk är som vilken helg som hällst...

Söndagsmiddag hos mormor kl 17 me äggletande

Utgång på OTTEN ikväll läääängtar sååå BÄSTA MUSIKEN!!!!  blir lite "sista utgången" på ett tag....

Neepp om man skulle ge tröjletandet en sista chans å ta mannens kort nu när han sover å åka ut till IKANO *funderar på om ja orkar*
    Bf 30e Maj
  • thelifesaviour

Nu har jag och sambon varit på en och en halv timmes promenad, kan säga att mot slutet kändes det lite i ljumskarna. Men nu fixar han lunch på påskrester åt mig, ska bli så gott! :)

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Mizzz
    Familjetrollet skrev 2009-04-12 08:44:59 följande:
    synd. skulle vara skoj att hitta lite gamla vänner.men det är kanske fler som inte använder sina gamla efternamn/riktiga efternamn vad ska ni hitta på idag?här ska vi åka och fira makens stora son som fyller 26 år idag
    Men om du kan personnummer så kan du ju kolla vad de heter nu för tiden, som sagt, bara att kolla på ratist (såvida de bor i Sverige)..
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-04-12 11:21:05 följande:
    Skor får man aldrig för mycket av, min man håller inte riktigt med men ja har mina knep Ja har suttit här hela helgen så ja skulle kunnat skriva flera sidor själv men det har ja ju inte direkt nån lust me så ja sket i det... iofs så skulle ja ju fått dom svar ja själv ville min påsk är som vilken helg som hällst...Söndagsmiddag hos mormor kl 17 me äggletandeUtgång på OTTEN ikväll läääängtar sååå BÄSTA MUSIKEN!!!!  blir lite "sista utgången" på ett tag.... Neepp om man skulle ge tröjletandet en sista chans å ta mannens kort nu när han sover å åka ut till IKANO *funderar på om ja orkar*
    Är det inte bara 18 åringar på Otten? Eller det kanske är annorlunda idag.
    Jag ska ju dit på återträffen o är lite skeptisk, är länge sen man var 18 ju
    Men å andra sidan är det väl abonnerat då ändå.

Här är det oxå vanlig helg förutom att sambon är långledig o vi har ätit påskmat o barnen har fått leta ägg o Leo har målat ägg Men vi är hemma ensamma, åker ingenstans o ingen kommer hit, påsk är inte så speciellt för oss.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!