• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    Mizzz skrev 2009-04-10 12:38:52 följande:
    Jag och Becca kommer gärna iaf!
    Ja, det gör vi gärna
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T

Ja skrev ju upp mig på listan å har ju iome det sagt att ja kan å ska komma...

men just nu känner ja mig jävligt anti eftersom ja har så jädrans ont, men det hinner väll gå över..

Bf 30e Maj
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-10 15:09:33 följande:
    Ja skrev ju upp mig på listan å har ju iome det sagt att ja kan å ska komma... men just nu känner ja mig jävligt anti eftersom ja har så jädrans ont, men det hinner väll gå över..
    Känn ingen press att du behöver komma! Har du ont så är det bra mycket bättre att du vilar! För du ska ta hand om dig och vila upp dig såhär mot slutet. Men har du inte så ont så blir jag så gla' så gla' om du kommer. :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-10 15:10:54 följande:
    Känn ingen press att du behöver komma! Har du ont så är det bra mycket bättre att du vilar! För du ska ta hand om dig och vila upp dig såhär mot slutet. Men har du inte så ont så blir jag så gla' så gla' om du kommer. :)
    är ju en hel vecka kvar såå å sen ska ja ju träffa sjukgymnasten på förmiddan me...
    Bf 30e Maj
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-10 15:14:38 följande:
    är ju en hel vecka kvar såå å sen ska ja ju träffa sjukgymnasten på förmiddan me...
    Vi får hoppas det går bra. :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Skorpan08

Jag har inte skrivit upp mig. Jag har en dotter som fyller år nästa helg så här blir det fullt upp. Ska göra tre stora smörgåstårtor och tre gräddtårtor.

Usch och fy, jag har varit olydig. Jag har varit ute i trädgården och räfsat och nu får jag lida f*n för det. Ändå sa maken åt mig att inte överanstränga mig. Men som vanligt lyssnar jag inte. Nej, jag får skylla mig själv. Men jag älskat verkligen att greja i trädgården och göra fint. Men nu ligger jag på soffan medans Elin sover.
    Det är så underbart väder!

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-10 12:01:46 följande:
    Glad Påsk alla! Även om de inte finns en gnutta påsk känsla..
    ja nån påskkänsla finns det inte.idag är en riktig deppdag.idag är det 3 år sedan vi förlorade vår lilla ängel och 8 år sen makens mamma somnade in.

idag har man påtat lite på kolonin i sommarvärmen.
  • Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-10 15:29:35 följande:
    Jag har inte skrivit upp mig. Jag har en dotter som fyller år nästa helg så här blir det fullt upp. Ska göra tre stora smörgåstårtor och tre gräddtårtor.Usch och fy, jag har varit olydig. Jag har varit ute i trädgården och räfsat och nu får jag lida f*n för det. Ändå sa maken åt mig att inte överanstränga mig. Men som vanligt lyssnar jag inte. Nej, jag får skylla mig själv. Men jag älskat verkligen att greja i trädgården och göra fint. Men nu ligger jag på soffan medans Elin sover.Det är så underbart väder!
    då får du gratta din tös på 15 årsdagen nästa helg.hoppas ni mår bra.här har man haft fullt upp.egentligen ska jag packa,men har ingen lust.
    Varför ignorerar alla?
    jag kommer gärna,men måste kolla så att maken inte ska göra något.
    Fru T skrev 2009-04-10 15:09:33 följande:
    Ja skrev ju upp mig på listan å har ju iome det sagt att ja kan å ska komma... men just nu känner ja mig jävligt anti eftersom ja har så jädrans ont, men det hinner väll gå över..
    Ja, jag tänkte mest kolla så att det blev av, folk kanske har glömt bort det eller bokat upp sig på annat.

Säger som Sanna, har du ont så ska du inte känna dig tvingad att komma, bättre att du vilar då, annars är det ju själklart kul om du kommer

Har suttit i 1,5 timme på mammas balkong nu o solat o sovit, såå skönt! Mamma lekte med Leo o sambon låg o sov med Vincent.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!