• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-12 12:19:27 följande:
    mmmmm ja vill ha en fiin grillad köttabit me en grekisk sallad till å lite grekiskt lantbröd å en KALL ÖL gärna nyss!! satt å snacka lite allt å inge me mannen vid middagsbordet igår, som vanligt, å kom fram till att en öl eller ett glas vin kommer räcka långt för mig i sommar kommer va fnittrig å pratgla rästen av kvällen Ja FATTAR INTE har ju inte rökt under hela graviditeten å inte änns haft lite sug efter det men nu när våren kommer så är ja mer röksugen än nånsinn... gaaahhh
    mmm jobbigt som fan är det, man sätter vrklgen samman sommaren o röka, sitta ute o grilla, dricka öl/vin o ta en cigg.. skitjobbigt.

Trodde med det skulle räcka med aslite för att bli fnittrig efter wille men när jag väl sen gick ut fick jag nästan i mig mer än nånsin utan att bli skitfull... weird..
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-12 12:19:27 följande:
     Ja FATTAR INTE har ju inte rökt under hela graviditeten å inte änns haft lite sug efter det men nu när våren kommer så är ja mer röksugen än nånsinn... gaaahhh
    Verkligen! Men våren kommer rööööksuget, helskotta! Gaaahhh är rätt ord. :)
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy

lättare sagt än gjort just nu, när är ute o håller på, fick bita mig rejält i läppen i helgen hos mamma för att inte ta en när vi höll på med bilen.. fast det gick bättre när hon rökte i närheten av mig för då kände man hur illa det luktade...
    mental intjatning om hur ÄCKLIGT det är... ja usch ja..

• Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-12 12:23:57 följande:
    Verkligen! Men våren kommer rööööksuget, helskotta! Gaaahhh är rätt ord. :)
    Det ända botemedlet som faktist funkar mot myggen, hur ska ja överleva...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-12 12:27:34 följande:
    Det ända botemedlet som faktist funkar mot myggen, hur ska ja överleva...
    behöver aldrig bry mig, myggen gillar inte mig, älskar dock min sambo.. mohahahaha mohahaha skrattar mycket och ondskefullt..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-12 12:28:55 följande:
    behöver aldrig bry mig, myggen gillar inte mig, älskar dock min sambo.. mohahahaha mohahaha skrattar mycket och ondskefullt..
    Dom ÄLSKAR mig dom små Djävulana
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-12 12:30:40 följande:
    *fniss*
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-12 12:30:40 följande:
    De älskar mig också.. :(
    Fick mitt första bett igår. Och det är gigantiskt och dunkar och svider och kllar..
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Fru T

Nej nu ska ja gå upp på stan eller åka till Ikano (beslutsångest) å ge mig fan på att hitta en tröja...

Det blir nog ikano för ja bara måste ha en mjukglass å deras är bara godast! (spelkiosken)

• Firstandhappy

brukar klara mig med 3-5 bett per år.. blir ett litet rött märke som kan klia lite ibland nån dag eller så, sen försvinner de..
    Haha jag vann, sonen ligger yst i sängen o katten springer ute o gör?? ja jag vet inte. alldeles tyst o lugnt nu hemma...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!