• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T
    thelifesaviour skrev 2009-04-12 12:35:18 följande:
    De älskar mig också.. :( Fick mitt första bett igår. Och det är gigantiskt och dunkar och svider och kllar..
    uuuurk har du testat salubrin stiftet, eller det är som en litten rollkula å så baddar man det på myggbätt, fuknkar någorlunda stillande på mig...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-12 12:38:58 följande:
    uuuurk har du testat salubrin stiftet, eller det är som en litten rollkula å så baddar man det på myggbätt, fuknkar någorlunda stillande på mig...
    burka har jag hört är ganska effektivt med...
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-12 12:39:45 följande:
    burka har jag hört är ganska effektivt med...
    haha
  • Firstandhappy

åhh har hållt på o boat med massa bebiskläder nu på förmiddagen, va mys det va... gamla minnen väcks till liv..

• thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-12 12:38:58 följande:
    jag brukar badda på salubrin bara. funkar bra en stund.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy

Nu är nog namnet helt klart för Willes lillebror..
    Molgan Bass Gidejon Lindblom Thim

• thelifesaviour
    Firstandhappy skrev 2009-04-12 12:48:08 följande:
    Nu är nog namnet helt klart för Willes lillebror.. Molgan Bass Gidejon Lindblom Thim
    Jag och Linus pratade om namnet Molgan på vår promenad, vi kom fram till att William och Molgan är så utmärkt fina namn ihop! Vi är också imponerade över att man vågar bestämma ett namn innan, det känns som om att man ändrar sig så lätt. :) Men samtidigt, det kan man ju göra även om man bestämt sig innan. Min lillebror var en Oskar hela tiden, men när han kom ut så såg han inte ut som en Oskar, utan det var en Jesper. Spännande med namn, men det gör mig nervös. :D
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Fru T

Vi har inte bestämt nåt namn men vi har några i åtanke, alla är nyfikna å frågar men vi håller tyst tills vi ser vem det är som kommer ut

• Fru T

Det blev en snabbvisit på IkANO hitta en tröja i st xs så ja köpte två bara för att ja kunde ha den 

• Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-04-12 12:03:35 följande:
    Ne för så jättemånga mer får där inte komma in Du ska se vad snyggt det är efter ombyggnaden nu
    Ja, det ska bli kul att se Är ju så himla van vid det som var innan. Började gå på otten redan när jag var 16 år, vi flirtade in oss hos vakterna Så Otten var nästan redan tråkigt när det blev lagligt att gå in där Fast då låg det iofs uppe på dtrottninggatan först..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!