• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-13 18:36:36 följande:
    Familjetrollet: Vilket datum var de ni fick flytta in??? Kanske kan ses ute med hundarna sen.
    den 29/5 blir flytten.men maken ska försöka få nycklarna lite tidigare.tar gärna hundpromenader med dig när vi har flyttat.hoppas allt är bra med er.

hoppas de hinner laga hundrastgården till vi har flyttat.hopplöst när folk inte kan sluta sabotera allmänna platser
  • Marayah
    Familjetrollet skrev 2009-04-13 18:39:45 följande:
    den 29/5 blir flytten.men maken ska försöka få nycklarna lite tidigare.tar gärna hundpromenader med dig när vi har flyttat.hoppas allt är bra med er. hoppas de hinner laga hundrastgården till vi har flyttat.hopplöst när folk inte kan sluta sabotera allmänna platser
    Ja den e supersmidig att rasta hundar i.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-13 19:40:21 följande:
    Ja den e supersmidig att rasta hundar i.
    sist vi var i skägget så var rastburen sönderslagen.som tur är så kan man leka med vovven lös då den inte rymmer.

ush vad rastlös man är.har vart igång hela dagen och nu kan man inte sitta still*suck*som tur var gick den värsta mensvärken över.

strax blir det tv.måste se den underbara serien "familjen babajou"
  • Firstandhappy

nyss hemkommen o plockar ihop ny möbel, mätt i magen o trööööööött...

• dont ask

Hej!

Jag undrar om ni skulle kunna hjälpa mig att asvara på en fråga.

Jag undrar vilket datum vårdnadsbidraget betalas ut i linköping? (det man kan få när mbarnen är mellan 1-3 år)

• dinana

Nu har man varit på dagis och lämnat Molly. Är helt slut i kroppen. Jag undrar verkligen om kroppen kommer orka med 8 veckor till. Blodtrycket är jättehögt hela tiden nu men annars är det bra. 158/105 ligger det på när jag inte vilat och det är ju alldeles för högt. *suck* Har haft flera "attacker" sen i förrgår som jag allt måste fråga om på sjukhuset för det kan ju knappast vara något positivt. Det är som att allting runt om stannar upp och jag får en konstig känsla i kroppen. Det är oftast bara tillfälligt, men det är en så konstig känsla att jag inte riktigt vet vad jag skall göra. Har haft denna känsla innan och det var fem dagar innan jag åkte in för att jag blödde en massa då i vecka 6. Antagligen var det missfall då eftersom de såg en extra på VULet på lördagen. Så nu väntar jag med spänning på ULet jag skall på 10.30. Hoppas nu att liten lever där inne. Det har ju varit väldigt lugnt de senaste tre dagarna så jag har då ingen aning. Har inte känt av så mycket alls faktiskt. =S

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • thelifesaviour

Diana, se till att få ordentlig hjälp nu! Så kan du inte må, låter inte alls bra! Lycka till idag, ska tänka på dig.

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2009-04-14 08:48:35 följande:
    Diana, se till att få ordentlig hjälp nu! Så kan du inte må, låter inte alls bra! Lycka till idag, ska tänka på dig.
    Nej det är verkligen en så konstig känsla jag har. Jag mår ju bra i övrigt så jag vet inte riktigt vad jag skall vänta mig. Att jag haft högt blodtryck är ju inget ovanligt, det har jag ju alltid haft, men om det beror på det eller om det är något annat som spökar det kan jag inte svara på. Konstig känsla.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-14 08:53:23 följande:
    Nej det är verkligen en så konstig känsla jag har. Jag mår ju bra i övrigt så jag vet inte riktigt vad jag skall vänta mig. Att jag haft högt blodtryck är ju inget ovanligt, det har jag ju alltid haft, men om det beror på det eller om det är något annat som spökar det kan jag inte svara på. Konstig känsla.
    Vänd dig till din barnmorska och kräv att få hjälp.. För känns det sådär konstigt så behöver man ju få lugnas ned åtminstone.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-13 18:21:39 följande:
    Vad trött jag är idag, blir väl så när man är ute nästan hela dagen.Barnen o sambon badar nu, sen ska barnen nattas o sen blir det lite tv, men tidigt i säng. Imorgon är det vardag igen..
    Jag var likadan igår. Somnade först av alla
    Men idag är jag utvilad iaf
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!