• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • thelifesaviour

Nu börjar jag få en riktig bebismage, lagt upp bild i galleriet! :)

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Skorpan08

Hallå!

Hoppas alla har haft en trevlig påskhelg!

Diana: Beklagar sorgen!

Här har vi varit iväg och köpt en gungställning till Elin. Dom började en kampanj på K-rauta idag och säljer dom för 495:- så vi for dit på en gång när dom öppnade. Och tur var väl det, det var sista dom hade hemma.
    Så den är nu uppsatt och väntar bara på att Elin ska vakna och inviga den.

Annars har vi fått massor gjort i trädgården i helgen, nästan alla löv är uppräfsade och plattor är lagda på framsidan. Och jord är utkört och gräsfrön utslängda. Det blir så fint!

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2009-04-13 15:15:03 följande:
    Nu börjar jag få en riktig bebismage, lagt upp bild i galleriet! :)
    Ja, nu börjar det likna nåt
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    dinana skrev 2009-04-13 12:02:17 följande:
    Har tyyp sovit till 11 idag och jag är fortfarande helt slut i kroppen. Vet inte om det är något som är fel men skall ju på UL imorgon så jag orkar inte bry mig idag. Har inte känt av bebisen på en halv vecka nu, mer än att den verkar få hicka, men det kanske är normalt. Gick in i vecka 32 igår. Har haft som svimattacker flera gånger, men det hjölper när jag sitter ner. Antar att kroppen helt enkelt är slut. Sitter med Molly ute i sandlådan och softar nu. Vad hittar ni andra på? Ba... usch.. tänkte vara duktig och gå en sväng, men är såååå trött och konstig i kroppen idag så jag vet inte om jag orkar. Får hoppas att de har goda nyheter imorgon på tvUL. Men just nu känns det som att man kommer bli inlagd. Men vi får se. Det är ju två månader till beräknat datum.
    Det är inte så konstigt att du känner så efter allt som hänt. Sen är det ju faktiskt jobbigare att vara gravid andra gången eftersom man har ett barn hemma o ta hand om oxå, så var det för mig oxå. Man kan inte vila på samma sätt som när det är första barnet. Ta det nu lugnt o är du orolig så ring förlossningen!

Vi har varit i Valla nu, det blev det till slut, var där i nästan 3 timmar. Jättemysigt o skönt! Leo lekte o lekte o lekte Sen matade vi änderna o gick bort o kollade på kaninerna, hönsen o getterna. Sen klappade vi hästarna. Vincent sov nästan hela tiden (förutom att han vaknade ett tag o var otröstlig, ville först inte ens dricka sin välling, men sen somnade han om igen) så han missade tyvärr allt det roliga, men det blir ju fler ggr

Vi kanske skulle ta en trådträff i Valla sen när djuren släpps ut

• dinana

Mm, jo, jag har funderat lite på att ringa ner. Men just nu känns det som vanligt. Bebisen verkar röra lite mer på sig nu tack och lov och trycker på på mina lungor. Härligt. Skall ta sambon ut på en promenad hade jag tänkt och få lite frisk luft.

Börjar bli lite fundersam över vart jag skall ta vägen imorgon. Gör man alltid UL på samma ställe eller? Jag får nog ta å åka i förtid imorgon, för jag hittar ju aldrig annars  *hehe*

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
    dinana skrev 2009-04-13 15:58:11 följande:
    Mm, jo, jag har funderat lite på att ringa ner. Men just nu känns det som vanligt. Bebisen verkar röra lite mer på sig nu tack och lov och trycker på på mina lungor. Härligt. Skall ta sambon ut på en promenad hade jag tänkt och få lite frisk luft. Börjar bli lite fundersam över vart jag skall ta vägen imorgon. Gör man alltid UL på samma ställe eller? Jag får nog ta å åka i förtid imorgon, för jag hittar ju aldrig annars  *hehe*
    Alla UL görs på samma ställe.
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-13 15:58:57 följande:
    Alla UL görs på samma ställe.
    Ah okej, då borde jag ju hitta... får väl fråga i receptionen i värsta fall.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Skorpan08

Nu har vi varit ute och invigt nya gungan! Snacka om en tjeja som älskar att gunga!

Elin gungar i sin nya gunga!

Nu ska vi laga mat och sen ska fröken i badkaret innan läggdags!

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Marayah
    Skorpan08 skrev 2009-04-13 17:01:27 följande:
    Nu har vi varit ute och invigt nya gungan! Snacka om en tjeja som älskar att gunga!   Nu ska vi laga mat och sen ska fröken i badkaret innan läggdags!
    Men sötaste tjejjan!!!!
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!