VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Nu börjar jag få en riktig bebismage, lagt upp bild i galleriet! :)
Hallå!
Hoppas alla har haft en trevlig påskhelg!
Diana: Beklagar sorgen!
Här har vi varit iväg och köpt en gungställning till Elin. Dom började en kampanj på K-rauta idag och säljer dom för 495:- så vi for dit på en gång när dom öppnade. Och tur var väl det, det var sista dom hade hemma.
Så den är nu uppsatt och väntar bara på att Elin ska vakna och inviga den.
Annars har vi fått massor gjort i trädgården i helgen, nästan alla löv är uppräfsade och plattor är lagda på framsidan. Och jord är utkört och gräsfrön utslängda. Det blir så fint!
Vi har varit i Valla nu, det blev det till slut, var där i nästan 3 timmar. Jättemysigt o skönt! Leo lekte o lekte o lekte
Sen matade vi änderna o gick bort o kollade på kaninerna, hönsen o getterna. Sen klappade vi hästarna. Vincent sov nästan hela tiden (förutom att han vaknade ett tag o var otröstlig, ville först inte ens dricka sin välling, men sen somnade han om igen) så han missade tyvärr allt det roliga, men det blir ju fler ggr
Vi kanske skulle ta en trådträff i Valla sen när djuren släpps ut ![]()
Mm, jo, jag har funderat lite på att ringa ner. Men just nu känns det som vanligt. Bebisen verkar röra lite mer på sig nu tack och lov och trycker på på mina lungor. Härligt. Skall ta sambon ut på en promenad hade jag tänkt och få lite frisk luft.
Börjar bli lite fundersam över vart jag skall ta vägen imorgon. Gör man alltid UL på samma ställe eller? Jag får nog ta å åka i förtid imorgon, för jag hittar ju aldrig annars *hehe*