• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2009-04-13 10:47:35 följande:
    Vi promenderade igenom igår och det var massor av barnfamiljer och hästarna var ute och jag såg folk inne hos getterna iaf.
    Ok, hästarna brukar ju vara ute ganska tidigt eftersom de tas in på kvällen, men kaninerna o getterna brukar ju komma ut lite senare.
    Då kanske man skulle ta o åka dit idag istället då, tänkte först gå till lekparken här ute, men vi får se..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-13 10:13:37 följande:
    Så ser dom små sötingarna ut.
    så söta.har din granne (vår fd granne)skaffat hundar oxå?vi såg S för ett tag sedan med två små söta hundar.

ajaj för att få tänder.som tur är går det över rätt snabbt.hoppas allt är bra med er

här sitter man man med störtmens och med mensvärk för första gången på 6 år.
    Mandarin skrev 2009-04-13 10:25:23 följande:
    Hej hej Vi har spenderat helgen i Stockholm hos släktn. Jätte kul och mysigt, barnen har skött sig exemklariskt. Men så i lördags när jag och Hushiar på stan och barnen har hos släkten. Ringer vår stora dotter och sejer att Alex har ramlat, slagit i huvudet och blödder. Så vi fick åka up till barnakuten på karolinska. Det var ingen fara som tur var, bara ett jack i bakhuvudet. Innan vi åket sövde vi henne i vagen ute på deras veranda. Deras veranda ligger lite upphöjt (2 trappsteg) med en asfalterad gångväg medanför. Hon hadde senare vaknat och för att få henne att somna igen hadde släktingen gungat vagnen men gömmt att sätta i brommsen. När Alex vaknade fick hon på något sätt vagen i rullning och den rullade bakåt ned för trappsetgen och ramlade bakåt. Hon hadde en vit t-tröja den vara bara att kasta så bloddig var den, läskigt. Men nu mår hon fin fint igen
    stackars liten.
    JePaLuLi skrev 2009-04-13 10:44:09 följande:
    Hoppas att det beror på det. Men det kan ju ändå vara bra att ha koll på... Lucas har inte reagerat nåt alls när han har fått sina tänder och han har fått 4 i taget hela tiden. Han har snart alla sina Snoriga kan de ju bli, men rossliga låter lite märkligt...Vi ska åka ut till Valla och ha familjemys Såå härligt väder ju! Jag älskar långhelger!!
    ja vädret är riktigt härligt.skulle gärna vara ute och gå.men med störtmens så vill man knappt röra sig.

fast en sväng till kolonin blir det.idag ska vi fixa de nya rabatterna där jordgubbarna ska planeteras om
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-13 10:49:44 följande:

Ok, hästarna brukar ju vara ute ganska tidigt eftersom de tas in på kvällen, men kaninerna o getterna brukar ju komma ut lite senare.Då kanske man skulle ta o åka dit idag istället då, tänkte först gå till lekparken här ute, men vi får se..
    det är massor med hästar ute.vi var där för några dagar sedan.minigolfen är öppen,så där köpte vi glass.

getterna har fått en massa killingar och även marsvine har små bebiar.men kaniner fans det knappt några kvar av.hälften av dem är borta nu
  • thelifesaviour
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-13 10:49:44 följande:
    Ok, hästarna brukar ju vara ute ganska tidigt eftersom de tas in på kvällen, men kaninerna o getterna brukar ju komma ut lite senare. Då kanske man skulle ta o åka dit idag istället då, tänkte först gå till lekparken här ute, men vi får se..
    Ja, jag vet inte om de var ute, men dörrarna till getterna var iaf öppna, minns inte hur det var med kaninerna och det var massa barn som sprang omkring över allt. :) Så det är nog ett perfekt utflyktsmål för dagen.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Leos och Vincents mamma
    thelifesaviour skrev 2009-04-13 10:53:16 följande:
    Ja, jag vet inte om de var ute, men dörrarna till getterna var iaf öppna, minns inte hur det var med kaninerna och det var massa barn som sprang omkring över allt. :) Så det är nog ett perfekt utflyktsmål för dagen.
    Ok. Ja, det går ju att gå in o kika på dem oxå, men mera smidigt om de är ute
    Vi kanske åker dit ändå
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-13 10:46:18 följande:
    Har djuren kommit ut ännu? Kaninerna o getterna tänkte jag mest på.Vi har oxå tänkt att ta en tripp dit, men visste inte när djuren släps ut.
    Jag har faktiskt ingen aning. Men nåt finns det ju alltid att titta på
    Familjetrollet skrev 2009-04-13 10:51:14 följande:
    så söta.har din granne (vår fd granne)skaffat hundar oxå?vi såg S för ett tag sedan med två små söta hundar.ajaj för att få tänder.som tur är går det över rätt snabbt.hoppas allt är bra med erhär sitter man man med störtmens och med mensvärk för första gången på 6 år. stackars liten. ja vädret är riktigt härligt.skulle gärna vara ute och gå.men med störtmens så vill man knappt röra sig.fast en sväng till kolonin blir det.idag ska vi fixa de nya rabatterna där jordgubbarna ska planeteras om
    Fy! Jag tror mensen är på väg här också. Jag har jätteont i magen, så det verkar inte bättre. Men på ett sätt hoppas jag ju att det är den så man vet att kroppen funkar som den ska. Efter att den varit borta i 2 år så känns det nu som att det gör väldigt mycket ondare, men det kanske tar ett tag innan den stabiliserat sig?
    Gott med jordgubbar! Jag bara älskar jordgubbar!!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Fru T

tlöööt

Fyy vilken underbar kväll vi hade igår å magen dansade ikapp till musiken det ska börjas i tid

mannen som inte druckit alkohol sen november typ blev lite förfriskad å sov å snarka som en klubbad säl i bilen på vägen hem tur ja hade min vän me så ja hade nån å prata me iallafall... kom isäng vid halv fyra tror ja å när ja vakna så stod mitt hår åt ALLA håll ja som inte äns brukar behöva borsta håret..

Idag får vi besök av mannens dotter, pojkvänn å lilla barnbarnet så ja ska nog ta å baka mig en kladdkaka tror ja allt.

Fick en liten klädleverans igår av mormor som hon fått av en väninna, två fulla påsar med st 62-68 som knapt ser använda ut (vidda va inte änns använda)

å nån da ska ja hem te en kompis å gå igenom kartonger me bebiskläder, kommer ju få göra mer plats i byrån för två lådor kommer ja uppenbarligen inte långt på

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-13 11:06:47 följande:
    Jag har faktiskt ingen aning. Men nåt finns det ju alltid att titta på

Fy! Jag tror mensen är på väg här också. Jag har jätteont i magen, så det verkar inte bättre. Men på ett sätt hoppas jag ju att det är den så man vet att kroppen funkar som den ska. Efter att den varit borta i 2 år så känns det nu som att det gör väldigt mycket ondare, men det kanske tar ett tag innan den stabiliserat sig?Gott med jordgubbar! Jag bara älskar jordgubbar!!
    ja jordgubbar är det bästa med sommaren.iår lär det bli många goda jordgubbar,ska försöak övertala maken om att vi ska ha ännu fler jordgubbsplantor*skratt*

min mens har kommit ca 2 månader efter avslaget försvann.men sen tar det lite längre för mensen att komma om man ammar mycket.det bästa efter att ha fött barn var att min hemska smärtsamma mensvärk försvann.det sägs att de som har jävulsk mensvärk slipper den efter att ha fött barn.

första mensen efter att ha fött barn kan vara smärtsam,jag hade jobbiga magsmärtor under några veckor innan mensen kom
  • Marayah

Familjetrollet: DOm är hundvakt till sonens mormor. Tibetanska spanlar.

Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-04-13 11:12:14 följande:
    tlööötFyy vilken underbar kväll vi hade igår å magen dansade ikapp till musiken det ska börjas i tid mannen som inte druckit alkohol sen november typ blev lite förfriskad å sov å snarka som en klubbad säl i bilen på vägen hem tur ja hade min vän me så ja hade nån å prata me iallafall... kom isäng vid halv fyra tror ja å när ja vakna så stod mitt hår åt ALLA håll ja som inte äns brukar behöva borsta håret..Idag får vi besök av mannens dotter, pojkvänn å lilla barnbarnet så ja ska nog ta å baka mig en kladdkaka tror ja allt.Fick en liten klädleverans igår av mormor som hon fått av en väninna, två fulla påsar med st 62-68 som knapt ser använda ut (vidda va inte änns använda)å nån da ska ja hem te en kompis å gå igenom kartonger me bebiskläder, kommer ju få göra mer plats i byrån för två lådor kommer ja uppenbarligen inte långt på
    ajabaja sitta och läska oss med kladdkaka*skratt*

kladdkaka är rena drogen.har man tagit en bit så kan man inte sluta äta förren allt är slut
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!