• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy

här blir det grillat o påskmust ute på landet, sitter ute nu i solen o har det gött, sonen springer med mobiltelefonen o spelar musik o dansar.. hahahaha sköning..
    boade in alla kläder idag i garderoben o räknade med att Molgan har 32 par jävla byxor...

• Familjetrollet
    Skorpan08 skrev 2009-04-13 15:21:19 följande:
    Hallå!Hoppas alla har haft en trevlig påskhelg!Diana: Beklagar sorgen!Här har vi varit iväg och köpt en gungställning till Elin. Dom började en kampanj på K-rauta idag och säljer dom för 495:- så vi for dit på en gång när dom öppnade. Och tur var väl det, det var sista dom hade hemma.Så den är nu uppsatt och väntar bara på att Elin ska vakna och inviga den. Annars har vi fått massor gjort i trädgården i helgen, nästan alla löv är uppräfsade och plattor är lagda på framsidan. Och jord är utkört och gräsfrön utslängda. Det blir så fint!

ibland kan man göra finfina fynd.hoppas ni har haft en fin påsk.här har vi vart ute på kolonin hela dagen,blev grillat till middag och en massa rensning i rabatterna

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-13 15:53:01 följande:
    Vi har varit i Valla nu, det blev det till slut, var där i nästan 3 timmar. Jättemysigt o skönt! Leo lekte o lekte o lekte Sen matade vi änderna o gick bort o kollade på kaninerna, hönsen o getterna. Sen klappade vi hästarna. Vincent sov nästan hela tiden (förutom att han vaknade ett tag o var otröstlig, ville först inte ens dricka sin välling, men sen somnade han om igen) så han missade tyvärr allt det roliga, men det blir ju fler ggr Vi kanske skulle ta en trådträff i Valla sen när djuren släpps ut
    låter som en bra ide,kanske vi skulle dra ihopp en grillkväll oxå framöver
    Skorpan08 skrev 2009-04-13 17:01:27 följande:
    Nu har vi varit ute och invigt nya gungan! Snacka om en tjeja som älskar att gunga!

Nu ska vi laga mat och sen ska fröken i badkaret innan läggdags!
    så söt hon är lille elin
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-13 12:02:17 följande:
    Har tyyp sovit till 11 idag och jag är fortfarande helt slut i kroppen. Vet inte om det är något som är fel men skall ju på UL imorgon så jag orkar inte bry mig idag. Har inte känt av bebisen på en halv vecka nu, mer än att den verkar få hicka, men det kanske är normalt. Gick in i vecka 32 igår. Har haft som svimattacker flera gånger, men det hjölper när jag sitter ner. Antar att kroppen helt enkelt är slut. Sitter med Molly ute i sandlådan och softar nu. Vad hittar ni andra på? Ba... usch.. tänkte vara duktig och gå en sväng, men är såååå trött och konstig i kroppen idag så jag vet inte om jag orkar. Får hoppas att de har goda nyheter imorgon på tvUL. Men just nu känns det som att man kommer bli inlagd. Men vi får se. Det är ju två månader till beräknat datum.
    sänder dig många styrkekramar.jag håller tummarna att tvUL ser bra ut imorgon.att du mår dåligt beror nog på allt sorgligt som har skett den senaste tiden.ta hand om dig och magen.om du känner att du inte orkar mer eller att du inte kan stå upp utan att svimma så bör du åka till sjukhuset så de kan kolla upp dig.
  • Familjetrollet
    Marayah skrev 2009-04-13 11:15:31 följande:
    Familjetrollet: DOm är hundvakt till sonens mormor. Tibetanska spanlar.
    super söta hundar.du får hälsa dem från oss.
    snart är det bara en månad kvar tills man flyttar.det kommer bli så skönt att få flytta.hoppas barnen kan få vara ifred ute sen.här blir våra töser bortkörda av invandrarna,blir kallade horor osv.

idag satt det en zigenare och tiggde i centrum.vi samt flera gick bara förbi.oss får de inga pengar av.tjejen ropade hallå efter dem som gick förbi.jag är så trött på dessa tiggare.fattiga är de knappast ! har de råd att åka hit och tigga,så borde de ha råd att handla mat i sitt hemland.
  • Leos och Vincents mamma
    Skorpan08 skrev 2009-04-13 17:01:27 följande:
    Nu har vi varit ute och invigt nya gungan! Snacka om en tjeja som älskar att gunga!   Nu ska vi laga mat och sen ska fröken i badkaret innan läggdags!
    Så söt!

Vincent älskar oxå att gunga, han sitter så rofyllt då o tittar o skrattar massor.
    Han som aldrig är still annars en sekund älskar att sitta still i gungan
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-13 18:01:31 följande:
    sänder dig många styrkekramar.jag håller tummarna att tvUL ser bra ut imorgon.att du mår dåligt beror nog på allt sorgligt som har skett den senaste tiden.ta hand om dig och magen.om du känner att du inte orkar mer eller att du inte kan stå upp utan att svimma så bör du åka till sjukhuset så de kan kolla upp dig.
    Åh tack, ja jag vet inte... har varit ute å gått nu. Jag och sambon var på coop forum och spejade. Det var inga problem att gå dit, men jag var så slut när jag gick hem. Väl hemma så höll jag på att svimma så jag fick gå och sätta mig ner. Nu är det bättre dock... så jag får nog ta det lite lugnt framöver. Får ta upp det imorgon när jag skall till sjukhuset.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Leos och Vincents mamma

Vad trött jag är idag, blir väl så när man är ute nästan hela dagen.
    Barnen o sambon badar nu, sen ska barnen nattas o sen blir det lite tv, men tidigt i säng. Imorgon är det vardag igen..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • dinana
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-13 18:21:39 följande:
    Vad trött jag är idag, blir väl så när man är ute nästan hela dagen. Barnen o sambon badar nu, sen ska barnen nattas o sen blir det lite tv, men tidigt i säng. Imorgon är det vardag igen..
    Japp, det får bli så här också... för min kropp orkar inte med mer idag. Är redan helt slut.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Familjetrollet
    dinana skrev 2009-04-13 18:18:09 följande:
    Åh tack, ja jag vet inte... har varit ute å gått nu. Jag och sambon var på coop forum och spejade. Det var inga problem att gå dit, men jag var så slut när jag gick hem. Väl hemma så höll jag på att svimma så jag fick gå och sätta mig ner. Nu är det bättre dock... så jag får nog ta det lite lugnt framöver. Får ta upp det imorgon när jag skall till sjukhuset.
    jag tycker så synd om dig som får genomgå så mycket jobbigt.nu har du inte lång tid kvar av graviditeten.jag ska hålla tummarna hårt för dig imorgon.ta och vila så mycket du kan.
  • Marayah

Familjetrollet: Vilket datum var de ni fick flytta in??? Kanske kan ses ute med hundarna sen.

Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!