• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy

nä fan, sängen kattar... åhh kallar ska det va.. sonen slocknade kl 20.15 som en GRIS...
    söt så det förslår...

Jenny, måste skicka över en bild till dig på Linus, så jädrans söt på kortet jag tog..

håll 2 maj i minnet o skriv om det är nåt...

• Leos och Vincents mamma

Berättade för sambon o han tyckte oxå att det lät jättetrevligt.
    Nu ska vi gå o sussa. Natti natti..

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Apipoulai
    Fru T skrev 2009-04-16 13:14:37 följande:
    ja brukara säga:Gör inget idag som du kan göra i morgon
    Precis, exakt så.
    Det är därför inget blir gjort. Verkar som jag måste ha deadlines att jobba efter, för dem passar jag alltid (med något undantag.)
    ? Do what you like. Like what you do. ?
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 22:28:34 följande:
    nä fan, sängen kattar... åhh kallar ska det va.. sonen slocknade kl 20.15 som en GRIS...söt så det förslår...Jenny, måste skicka över en bild till dig på Linus, så jädrans söt på kortet jag tog..håll 2 maj i minnet o skriv om det är nåt...
    Ja det vill jag gärna ha
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • thelifesaviour

Usch, sambon trafikolyckade sig på vägen till jobbet idag, fick väja för tre rådjur och rakt in i staketen vid sidan av motorvägen, in i en stor betongklump. Tur att allt gick bra med honom och med djuren. Bilen är dock inte så glad..

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • dinana

Godmorgon, här håller man på å fixar iordning sig precis. Skall åka om ett par minuter. USch så jobbigt att veta vad man skall ha på sig verkligen. Har hittat ett par byxor som passar, men tyvärr måste de sys upp om jag skall kunna ha dem på mig.. och det orkar jag minsann inte göra... men kanske kan gå ändå även om de är tjugo cm för långa.. eller vad tror ni?

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2009-04-17 07:51:53 följande:
    Usch, sambon trafikolyckade sig på vägen till jobbet idag, fick väja för tre rådjur och rakt in i staketen vid sidan av motorvägen, in i en stor betongklump. Tur att allt gick bra med honom och med djuren. Bilen är dock inte så glad..
    Åh, vad jobbigt. Men vilken tur att gubben din klarade sig oskadd. Tråkigt när det händer dock.

Sambon blev befodrad igår på jobbet, vilket han är jätteglad för. Han har bara jobbat där i ett halvår och är nu redan chef för sin avdelning. Snacka om att han är stöddig nu =)
  • thelifesaviour
    dinana skrev 2009-04-17 08:05:19 följande:
    Åh, vad jobbigt. Men vilken tur att gubben din klarade sig oskadd. Tråkigt när det händer dock. Sambon blev befodrad igår på jobbet, vilket han är jätteglad för. Han har bara jobbat där i ett halvår och är nu redan chef för sin avdelning. Snacka om att han är stöddig nu =)
    Ja, det är ju jätteläskigt, han blev rätt skraj tror jag. Men ja, huvudsaken är ju att han klarade sig fint.

Grattis till karln din!
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2009-04-17 08:09:52 följande:
    Ja, det är ju jätteläskigt, han blev rätt skraj tror jag. Men ja, huvudsaken är ju att han klarade sig fint. Grattis till karln din!
    Japp, det kan jag ju tänka mig. En anledning till att jag inte vågar sätta mig bakom ratten. Jag får väl börja övningsköra sen när bebisen är ute. Har lovat sambon att jag skall börja köra bil till hösten i alla fall. Kan ju behövas när man har två barn i alla fall.

Nej skall ta å äta lite frukost nu, har redan prparerat mig med lite åksjuketabletter för säkerhetens skull.
  • Marayah
    thelifesaviour skrev 2009-04-17 07:51:53 följande:
    Men fyy så hemskt!!! Stackarn! Inte roligt med sånt där.
    Marko 031103, Filip 080621
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!