• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma

Här blir det extremt lugnt. Har fått så himla ont i ryggen så jag kan inte ens andas ordentligt, jätteotäckt är det. Så har fått en akut tid till vc i eftermiddag.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Apipoulai

Jag tar tillbaka det där med att däcka vid 18, tror det blir redan vid 1030. ;)

? Do what you like. Like what you do. ?
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-04-17 10:00:59 följande:
    Haha, din stackare! Man ska inte vara överambitiös. :P
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-04-17 09:11:46 följande:
    Den här dagen blir en lugn och fin, men rolig dag! Först har jag en lugn morgon, sen blir det ett lunchpass vattengympa, en sen lunch med favvo-Ewa, sen hem och dona. Sambon har seriepremiär ikväll sen ska vi på Sport- & Musikquiz på The Champs med mina föräldrar och min fars chef och hans fru. Mycket trevligt idag med andra ord!
    Seriepremiär! Ska du dit och titta? Vilket lag spelar han i?
  • thelifesaviour
    Apipoulai skrev 2009-04-17 10:33:33 följande:
    Seriepremiär! Ska du dit och titta? Vilket lag spelar han i?
    Han spelar i Ljungsbro BK, tänkte gå dit och titta en sväng, men måste iväg och träffa mina föräldrar lite innan matchen är slut.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Firstandhappy
    Apipoulai skrev 2009-04-17 10:00:59 följande:
    skrattar elakt....
  • Apipoulai
    thelifesaviour skrev 2009-04-17 10:34:18 följande:
    Han spelar i Ljungsbro BK, tänkte gå dit och titta en sväng, men måste iväg och träffa mina föräldrar lite innan matchen är slut.
    1800 mot Karle IF har jag sett. Spelare de på Karlbergsplan?
    Fotboll intresserar mig, serrö.
  • Apipoulai
    Firstandhappy skrev 2009-04-17 11:03:56 följande:
    skrattar elakt....
    Skrattar också för än har jag inte somnat. :)
    Nu drar jag på stan, sova får jag göra sen...
  • Fru T

Hemma från sjukgymnasten, fick några stretchingövningar ja ska göra varannan timma för muskelaturen å så har ja falsk Ischias i vänster...

Vart å hemtat ett bälte som ska sitta på vid gående, men hon tvinga mig inte att gå

Nuuu är ja trött för ja va vaken (klarvaken) mellan 3 å 6 i natt så nu ska ja nog däcka i soffan en stund.

Ikväll eller i morron bitti så får vi vår gamla hund på besök, han ska vara här över helgen

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Skorpan08

Marayah och Jenny: Tack för igår fm, det var trevligt som alltid!

Ser att det planeras för en familjedag den 2/5, trevligt. Tror att även vi kan vara med.

Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!