• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-17 22:12:18 följande:
    Wii, vi vann Quizet på The Champs! :)
    grattis grattis...
    Fru T skrev 2009-04-17 20:59:19 följande:
    Hanni den underbara han är snart 5 men är fortfarande som en valp i huvet...
    ohh underbara..
    Marayah skrev 2009-04-17 21:45:01 följande:
    Jisses, man kan juh inte annat än bli förvånad. När man får en låne telefon från en operatör, kollar dom inte upp sina telefoner och raderar videoklipp, bilder och låtar som dom innan har haft i mobben??? Iaf till saken. Kollade igenom nu och hittade ett klipp där med värsta porren i. Nån dummer som suttit framför datan och spelat in med mobilkameran.. Tur att det "bara" var jag som hittade det. Kunde juh lika gärna vart en ungdom/barn som skulle haft den där låne telefonen.
    haha skulle du sett min telefon jag sålde för ett tag sen.. glömde radera saker innan... fanna MYCKET porr o annat skit på den.. uppsan tur att det var vuxen man som köpte o han vart nog lycklig.. men rätt har du. stora operatörer bör hålla koll.
  • Familjetrollet
    Fru T skrev 2009-04-17 20:59:19 följande:
    Hanni den underbara han är snart 5 men är fortfarande som en valp i huvet...
    så söt
  • JePaLuLi
    Jisses, man kan juh inte annat än bli förvånad. När man får en låne telefon från en operatör, kollar dom inte upp sina telefoner och raderar videoklipp, bilder och låtar som dom innan har haft i mobben??? Iaf till saken. Kollade igenom nu och hittade ett klipp där med värsta porren i. Nån dummer som suttit framför datan och spelat in med mobilkameran.. Tur att det "bara" var jag som hittade det. Kunde juh lika gärna vart en ungdom/barn som skulle haft den där låne telefonen.
    Det händer OFTA att de får tillbaka lånetelefoner med massa porr på. Men de borde ju kolla igenom dem och radera det som finns. När Patrik var lagerchef på elgiganten så var det nästan varje telefon sm behövdes fixas.

Fy va jag är trött idag! 5 ½ timme på akuten satte sina spår. Antagligen alla spänningar också. Fy vad ont det gör i en när ens barn bara skriker rätt ut av smärta och man inte kan göra nåt. Jag skulle ha gjort vad som helst för att ta smärtan ifrån honom.
    Idag vaknade han och var kokhet så jag vet inte om det är en reaktion på gårdagen. verkar som att det får bli en lugn dag idag. Vi som skulle kolla på brudbuketter!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    blä vad vidrigt.säg åt dem när du ska låna tillbaka lånetelefonen
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-18 09:09:58 följande:
    Det händer OFTA att de får tillbaka lånetelefoner med massa porr på. Men de borde ju kolla igenom dem och radera det som finns. När Patrik var lagerchef på elgiganten så var det nästan varje telefon sm behövdes fixas.Fy va jag är trött idag! 5 ½ timme på akuten satte sina spår. Antagligen alla spänningar också. Fy vad ont det gör i en när ens barn bara skriker rätt ut av smärta och man inte kan göra nåt. Jag skulle ha gjort vad som helst för att ta smärtan ifrån honom.Idag vaknade han och var kokhet så jag vet inte om det är en reaktion på gårdagen. verkar som att det får bli en lugn dag idag. Vi som skulle kolla på brudbuketter!
    vad har hänt?sänder dig många styrkekramar

här har man sovit 11 timmar*chockad*var helt däckad igår efter mensen.
  • Marayah
    Det händer OFTA att de får tillbaka lånetelefoner med massa porr på. Men de borde ju kolla igenom dem och radera det som finns. När Patrik var lagerchef på elgiganten så var det nästan varje telefon sm behövdes fixas. Fy va jag är trött idag! 5 ½ timme på akuten satte sina spår. Antagligen alla spänningar också. Fy vad ont det gör i en när ens barn bara skriker rätt ut av smärta och man inte kan göra nåt. Jag skulle ha gjort vad som helst för att ta smärtan ifrån honom. Idag vaknade han och var kokhet så jag vet inte om det är en reaktion på gårdagen. verkar som att det får bli en lugn dag idag. Vi som skulle kolla på brudbuketter!
    Fy sjutton! Vilka knäppa människor det finns egentligen. Fast iofs så i dagen sverige så är juh porr inget konstigt om man tänker så.. Men som sagt, dom borde kolla igenom bättre.

Gumman!! Hoppas att han blir ok snart lillen! Kan ju som sagt vara kroppens försvar och läkning. Krama om han från mej. Plutten!
    Marko 031103, Filip 080621
  • Leos och Vincents mamma

Kikar in lite snabbt bara..ska ner på stan nu o handla lite kläder till mig. Hann inte det igår för jag fick sitta på vårdcentralen i nästan 2 timmar igår eftermiddag!
    Sen ska vi bara hem o fixa oss iordning o sen ska vi på dop.

Skorpan: Jag såg att du hade en kommentar med i nya numret av familjelivstidningen

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    Det händer OFTA att de får tillbaka lånetelefoner med massa porr på. Men de borde ju kolla igenom dem och radera det som finns. När Patrik var lagerchef på elgiganten så var det nästan varje telefon sm behövdes fixas. Fy va jag är trött idag! 5 ½ timme på akuten satte sina spår. Antagligen alla spänningar också. Fy vad ont det gör i en när ens barn bara skriker rätt ut av smärta och man inte kan göra nåt. Jag skulle ha gjort vad som helst för att ta smärtan ifrån honom. Idag vaknade han och var kokhet så jag vet inte om det är en reaktion på gårdagen. verkar som att det får bli en lugn dag idag. Vi som skulle kolla på brudbuketter!
    nej usch... är det lilla eller stora som är sjuk?? *tycka massa synd om*
  • JePaLuLi
    Familjetrollet skrev 2009-04-18 09:12:51 följande:
    vad har hänt?sänder dig många styrkekramarhär har man sovit 11 timmar*chockad*var helt däckad igår efter mensen.
    Tack! Lucas gjorde illa sin lilla arm igår när vi var ute och lekte och hade det så mysigt. Han var vid gungorna och helt plötsligt låg han på backen och var jätteledsen. Lucas gråter liksom inte i onödan... När jag kom fram hängde armen på honom och jag fick absolut inte röra den. Jag trodde att axeln hade gått ur led eller nåt. Vi fick order om att åka upp till akuten direkt så att få iväg en bebis och en skadad ettåring var inte det lättaste. Men det gick och vi kom fram trots massa svordomar om varför vi hade flyttat till den här skitstan där jag inte hittar
    Röntgenplåtarna visade inget annat än "bara" mjukdelsskador" men efter medicinering så blev han sitt vanliga glada jag igen
    Det var fruktansvärt att se honom sån, men det kom in barn som hade det bra mycket värre så egentligen ska man vara tacksam.
    Vi sov allihopa till 9 idag så vi var väl helt slut hela familjen!

Vad skönt att du är utvilad nu!
    Marayah skrev 2009-04-18 09:13:51 följande:
    Fy sjutton! Vilka knäppa människor det finns egentligen. Fast iofs så i dagen sverige så är juh porr inget konstigt om man tänker så.. Men som sagt, dom borde kolla igenom bättre.Gumman!! Hoppas att han blir ok snart lillen! Kan ju som sagt vara kroppens försvar och läkning. Krama om han från mej. Plutten!
    Nej det är det ju inte, men det är inte så kul för andra att ofrivilligt behöva ta hand om andras hemmavideos Man tycker väl kanske att man inte spelar in sånt med en lånetelefon...
    Det ska jag göra! Det är säkert så att det är kroppens försvar, den är ju väldigt smart egentligen. Tur att barn har sånt bra läkekött.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Familjetrollet
    JePaLuLi skrev 2009-04-18 09:29:37 följande:
    Tack! Lucas gjorde illa sin lilla arm igår när vi var ute och lekte och hade det så mysigt. Han var vid gungorna och helt plötsligt låg han på backen och var jätteledsen. Lucas gråter liksom inte i onödan... När jag kom fram hängde armen på honom och jag fick absolut inte röra den. Jag trodde att axeln hade gått ur led eller nåt. Vi fick order om att åka upp till akuten direkt så att få iväg en bebis och en skadad ettåring var inte det lättaste. Men det gick och vi kom fram trots massa svordomar om varför vi hade flyttat till den här skitstan där jag inte hittar Röntgenplåtarna visade inget annat än "bara" mjukdelsskador" men efter medicinering så blev han sitt vanliga glada jag igen Det var fruktansvärt att se honom sån, men det kom in barn som hade det bra mycket värre så egentligen ska man vara tacksam.Vi sov allihopa till 9 idag så vi var väl helt slut hela familjen!Vad skönt att du är utvilad nu!

Nej det är det ju inte, men det är inte så kul för andra att ofrivilligt behöva ta hand om andras hemmavideos Man tycker väl kanske att man inte spelar in sånt med en lånetelefon...Det ska jag göra! Det är säkert så att det är kroppens försvar, den är ju väldigt smart egentligen. Tur att barn har sånt bra läkekött.
    fy vad otäckt.olyckor händer så fort.skönt att han inte bröt armen.ni får ha en bra dag i solen
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!