• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Maria84

Här har vi tillbringat dagen ute, pysslat i trädgården, sågat ur buskar osv. Blev en sväng till tippen också och till affären. Så härligt när det är sånt här väder!
    Är så glad att man bor som man gör också, helt avskilt och man kan göra vad man vill. Man kan släppa ut barnen, eller ja ena ialla fall, hur som helst. Härligt med stor trädgård med en massa leksaker

Mamma till Liam 030605 & Lucas 080127 & Liten BF 091010
  • Fru T

mumma världens bästaste man kom hem från jobbetå hade me sig revbensspjäll å potatissallad till mig så nu har ja svullat

han käkar ju Plaza innan han börjar sitt pass...

Snaaart hommer Hanni voffsen

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Leos och Vincents mamma
    Maria84 skrev 2009-04-17 20:47:26 följande:
    Här har vi tillbringat dagen ute, pysslat i trädgården, sågat ur buskar osv. Blev en sväng till tippen också och till affären. Så härligt när det är sånt här väder! Är så glad att man bor som man gör också, helt avskilt och man kan göra vad man vill. Man kan släppa ut barnen, eller ja ena ialla fall, hur som helst. Härligt med stor trädgård med en massa leksaker
    Fast det kan man ju istort sett vart man bor, om man inte bor precis mitt inne i stan med gator överallt. Leo är ute o leker helt själv o springer mellan våran tomt o lekplatsen. Vincent älskar att vara ute på våran tomt o sparka boll
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    Vår förra Vovve HanniHanni den underbara han är snart 5 men är fortfarande som en valp i huvet...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-17 20:52:48 följande:
    Fast det kan man ju istort sett vart man bor, om man inte bor precis mitt inne i stan med gator överallt. Leo är ute o leker helt själv o springer mellan våran tomt o lekplatsen. Vincent älskar att vara ute på våran tomt o sparka boll
     Jo men jag tycker inte det blir på samma sätt, inte för mig För jag skulle inte kunna slappna av så pass med att släppa iväg ungarna om vi hade bott i stan som här ute. Men det är jag det
    Maria84 skrev 2009-04-17 21:11:34 följande:
     Jo men jag tycker inte det blir på samma sätt, inte för mig För jag skulle inte kunna slappna av så pass med att släppa iväg ungarna om vi hade bott i stan som här ute. Men det är jag det
    Ok, vilken tur att vi alla är olika För jag skulle inte trivas att bo så långt ifrån stan, jag skulle få lappsjuka
  • Maria84
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-17 21:33:13 följande:
    Ok, vilken tur att vi alla är olika För jag skulle inte trivas att bo så långt ifrån stan, jag skulle få lappsjuka
     Ja det är tur det Och jag skulle bli galen av att bo i stan, den längsta tiden jag har bott i stan är 2 veckor och det räckte Tur att man bodde hos en kompis
    Maria84 skrev 2009-04-17 21:37:44 följande:
     Ja det är tur det Och jag skulle bli galen av att bo i stan, den längsta tiden jag har bott i stan är 2 veckor och det räckte Tur att man bodde hos en kompis
    Hihi..
  • Marayah

Jisses, man kan juh inte annat än bli förvånad. När man får en låne telefon från en operatör, kollar dom inte upp sina telefoner och raderar videoklipp, bilder och låtar som dom innan har haft i mobben??? Iaf till saken. Kollade igenom nu och hittade ett klipp där med värsta porren i. Nån dummer som suttit framför datan och spelat in med mobilkameran.. {#lang_emotions_yell} Tur att det "bara" var jag som hittade det. Kunde juh lika gärna vart en ungdom/barn som skulle haft den där låne telefonen.

Marko 031103, Filip 080621
  • thelifesaviour

Wii, vi vann Quizet på The Champs! :)

i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!