• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy

jaja får nog drömma ett tag till, har ju inte direkt dom pengarna att bara hosta fram till en leksak nu när man ska ha bebis igen...

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-18 11:14:18 följande:
    hahahaha fattar hälften typ...men ja det är nåt i den stilen jag är ute efter, sen ska man väl bara gå nån abf kurs eller nåt för att lära sig hur de fungerar så man kan leka bra med dom oxå..gillar inte min digitala lilla kamera, skittråkig.. bra som fan egentligen men helt enkelt trist
    Jag vill också ha en systemkamera!
    suktar enfter Nikon D 40 som de har billigt på elgiganten nu. Det är också en bra kamera för ett väldigt bra pris (2995
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-18 11:38:09 följande:
    Jag vill också ha en systemkamera! suktar enfter Nikon D 40 som de har billigt på elgiganten nu. Det är också en bra kamera för ett väldigt bra pris (2995
    ja ska man bara börja nånstans så är det säkert bra, har min "pappas" bror som är systemkameragalning men att prata med honom är ju värdelöst, för enligt honom är allt under 15 000 kr skit... mmm ja just det, för 15 papp kommer jag ju kasta ut för en kamera som ska vara med i alla väder o använas till att ta kort på barnen??
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-18 11:48:05 följande:
    ja ska man bara börja nånstans så är det säkert bra, har min "pappas" bror som är systemkameragalning men att prata med honom är ju värdelöst, för enligt honom är allt under 15 000 kr skit... mmm ja just det, för 15 papp kommer jag ju kasta ut för en kamera som ska vara med i alla väder o använas till att ta kort på barnen??
    Ja jag har inte så höga krav och den tar väldigt fina bilder. Jag ser bara på hur min kamera blivit förstörd på mindre än ett år så jag tänker inte lägga ut nån förmögenhet på nåt som i princip är lika bra (för mig iaf) som en dyrare. Den brukar ju dessutom vara dyrare, det är väl nån kampanj eller nåt nu.
    Svägerskan har en och är supernöjd. Det blir kanonfina bilder!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-18 11:54:20 följande:
    Ja jag har inte så höga krav och den tar väldigt fina bilder. Jag ser bara på hur min kamera blivit förstörd på mindre än ett år så jag tänker inte lägga ut nån förmögenhet på nåt som i princip är lika bra (för mig iaf) som en dyrare. Den brukar ju dessutom vara dyrare, det är väl nån kampanj eller nåt nu. Svägerskan har en och är supernöjd. Det blir kanonfina bilder!
    tycker samma
  • Leos och Vincents mamma
    Marayah skrev 2009-04-18 09:56:25 följande:
    Lillisen är oxå med. Har svarat på en av de 7 nybörjarfrågorn. Hihi..
    Det missade jag..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Mizzz
    Marayah skrev 2009-04-18 09:56:25 följande:
    Lillisen är oxå med. Har svarat på en av de 7 nybörjarfrågorn. Hihi..
    Japp, jag vet, de frågade om de fick använda mitt svar :)
  • Mizzz
    Firstandhappy skrev 2009-04-18 10:35:51 följande:
    skickade precis iväg ca 150 bilder på framkallning... skrattretande va billigt det är nu för tiden.. hela 63 kr med frakten fick jag betala.. kommer ihåg på den gamla goda dyra tiden när man lämnade rulle i affären o fick betala 298 kr för ca 50 kort.. Länge leve digitaliteten.. Förresten?? Nån som vet om någon bra "nybörjarsystemkamera?? Vill verkligen ha en men håller på att tappa bort mig i djungeln.
    Jag får inte rekommendera annat än nikon D60 eftersom
    sambon jobbat för dem :)
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-04-18 15:01:24 följande:
    Jag får inte rekommendera annat än nikon D60 eftersom sambon jobbat för dem :)
    gillar nikon starkt med, därför det blir så svårt att välja.. får nog helt enkelt åka o känna på ett par st o sen ta den som känns bäst av de jag vill ha.
  • Mizzz
    Mizzz skrev 2009-04-18 15:01:24 följande:
    Jag får inte rekommendera annat än nikon D60 eftersom sambon jobbat för dem :)
    D60 är efterföljaren för D40 som ju börjar bli gammal, tror inte ens den tillverkas längre. Men den är helt ok, vi har själva en sån! :)
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!