• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-18 15:35:56 följande:
    Det var riktigt billigt! Men vi har inte heller 3000 att bara hosta upp så där nu innan bröllopet. Synd att man inte kunde få sina skattepengar nu istället
    ja verkligen...
    Fru T skrev 2009-04-18 15:35:53 följande:
    åååå ja måste bara berätta Mannen är en motorcykelkille å nu när våren är här så saknar han sin massor... I morse när han låg å sov så låg ja å kolla lite på han å helt plötsligt så Wrooomar det förbi en motorcykel utanför fönstret. Å vad gör mannen, joo han låter WROOOM å får ett stort smiil på läpparna snacka om att ja höll på att börja garva
    hahahaha, hade ett ex som började rappa mitt i natten och sjöng några verser innan han snarkade om med ett leende på läpparna..
  • Leos och Vincents mamma

Nu är vi hemma igen efter dopet som var jättefint o trevligt.
    Men vi alla är helt slut nu, barnen har precis somnat o jag o sambon ska mysa ett tag i soffan sen ska han iväg vid 21.30 o jobba på Plaza ikväll.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T

Ja har min man hemma en lördagskväll för en gångs skull

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • thelifesaviour
    Fru T skrev 2009-04-18 20:01:03 följande:
    Mysigt!

Vi har riktig myskväll här. Skulle ut en sväng ikväll, men jag mår inte alls bra idag. Trött och har ont över allt. Så vi gosar under duntäcket i soffan istället. Inte tokigt.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-04-18 20:01:03 följande:
    Vad skönt Sambon jobbar i stort sett varje lördag kväll, men är alltid ledig på fredagkvällarna, förutom igår.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-18 20:02:12 följande:
    Mysigt! Vi har riktig myskväll här. Skulle ut en sväng ikväll, men jag mår inte alls bra idag. Trött och har ont över allt. Så vi gosar under duntäcket i soffan istället. Inte tokigt.
    samma här idag, mår inte bra alls..
  • Firstandhappy
    Firstandhappy skrev 2009-04-18 20:10:52 följande:
    samma här idag, mår inte bra alls..
    och en dag till...
  • Firstandhappy

en dag som denna borde väl ändå folk va online o tjata eller är det bara jag som inte har nåt liv på en söndag??

• Familjetrollet
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 09:00:05 följande:
    en dag som denna borde väl ändå folk va online o tjata eller är det bara jag som inte har nåt liv på en söndag??
    samma här.maken sover ännu
  • Familjetrollet

är det fler som tycker ROBINSON är urdåligt denna gång?
    maken tycker att programledaren är urjobbig*skratt*

"ni ska bygga ett pussel"hahaha det var ju en pyramid de skulle bygga.

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!