• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Familjetrollet skrev 2009-04-19 09:03:15 följande:
    är det fler som tycker ROBINSON är urdåligt denna gång? maken tycker att programledaren är urjobbig*skratt* "ni ska bygga ett pussel"hahaha det var ju en pyramid de skulle bygga.
    kollar inte på det..
    Linda isacsson är en hata/älska personlighet, vet nog inte någon som tycker "ingenting" om henne.
    Vill med sova men sonen har bestämt sig för nu att vakna 07,30 om dagarna *gääääsp*
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 09:08:17 följande:
    kollar inte på det..Linda isacsson är en hata/älska personlighet, vet nog inte någon som tycker "ingenting" om henne.Vill med sova men sonen har bestämt sig för nu att vakna 07,30 om dagarna *gääääsp*
    Var glad du att du får sova så länge ändå Vincent vaknar 6 på mornarna nu för tiden, blää! Fast så somnar han ju iofs 18.30 på kvällen.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Här ska vi strax gå, ska kolla in Lambohovs dagen som är idag en snabbis. Sen ska vi åka till Jönköping. Min bror bor där så vi ska dit o hälsa på, mina föräldrar ska med oxå. Vi ska alla åka till badhuset där i Jönköping, ska bli himla trevligt

• JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 09:08:17 följande:
    kollar inte på det..Linda isacsson är en hata/älska personlighet, vet nog inte någon som tycker "ingenting" om henne.Vill med sova men sonen har bestämt sig för nu att vakna 07,30 om dagarna *gääääsp*
    Vi kollar inte heller på det. Tycker det är värdelöst att det inte finns nåt vettigt att titta på en lördagkväll!
    Hur går det för dig? Har du ont??
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-19 10:03:06 följande:
    Vi kollar inte heller på det. Tycker det är värdelöst att det inte finns nåt vettigt att titta på en lördagkväll! Hur går det för dig? Har du ont??
    massa värk i magen, illamående, trycker ner mot bäcknet o huvudvärk..
    blir det inte bättre till lunch funderar jag på att ringa hem daniel o ev ringa förlossningen, eller ev avvakta till imorgon o ringa kvinnohälsan. känner mig allmänt konstig.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-19 09:41:25 följande:
    Var glad du att du får sova så länge ändå Vincent vaknar 6 på mornarna nu för tiden, blää! Fast så somnar han ju iofs 18.30 på kvällen.
    mmm mr somnar vid 21... fast han brukar ha en sån här "tidig" period lite då o då, rättar snart till sig igen o då sover han fram till ca 9 igen..
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 10:13:03 följande:
    massa värk i magen, illamående, trycker ner mot bäcknet o huvudvärk..blir det inte bättre till lunch funderar jag på att ringa hem daniel o ev ringa förlossningen, eller ev avvakta till imorgon o ringa kvinnohälsan. känner mig allmänt konstig.
    Usch då Hoppas du mår bättre snart. Eller tror du att det kanske kan vara på G?
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-19 10:14:32 följande:
    Usch då Hoppas du mår bättre snart. Eller tror du att det kanske kan vara på G?
    hoppas jag verkligen inte, nä tror inte det heller eller nja ingen aning, med wille gick vattnet o sen började värkarna på riktigt, nu mår jag bara knepigt o har ont..
    tycker det är på tok för tidigt. är ju bara i v 30, har ju förvisso haft kraftiga sammandragningar ett bra tag nu (därför jag blev sjukskriven + foglossningen)
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 10:19:32 följande:
    hoppas jag verkligen inte, nä tror inte det heller eller nja ingen aning, med wille gick vattnet o sen började värkarna på riktigt, nu mår jag bara knepigt o har ont..tycker det är på tok för tidigt. är ju bara i v 30, har ju förvisso haft kraftiga sammandragningar ett bra tag nu (därför jag blev sjukskriven + foglossningen)
    Ok, fick för mig att du var i vecka 35 typ.
  • Firstandhappy
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-19 10:20:24 följande:
    Ok, fick för mig att du var i vecka 35 typ.
    nä hade jag vart så långt gången så hade jag inte "brytt" mig så hårt... eller nja, äh tolka mig rätt..
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!