• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 11:17:40 följande:
    ja absolut, när det gäller mina 2 små tar jag inga som helst risker, vare sig de är födda eller inte..men, som sagt nu blir det sängläge o mys med sonen, kolla på tv i sängen o äta glass, vänta på att pappa kommer hem o tar hand om oss båda..ska hämta skötbord idag med... trevligt..
    Det gör du helt rätt i!

Ja känner att mina ögon håller på att falla ihop så ja ska lägga ifrån mig datorn å somna i soffan en stund...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Marayah

Gomorron!!! Hihi.. Idag fick mamma ta en riktig lur på morronen!!! Klev upp kl 11. Visserligen känner man sig tröttare på någe vis när man sover längre, men de e ju skönt att slippa morron rutinerna oxå.

Marko 031103, Filip 080621
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-19 11:41:45 följande:
    Gomorron!!! Hihi.. Idag fick mamma ta en riktig lur på morronen!!! Klev upp kl 11. Visserligen känner man sig tröttare på någe vis när man sover längre, men de e ju skönt att slippa morron rutinerna oxå.
    någon gång ibland är det fruktansvärt skönt att få ligga o slippa allt..
  • Fru T

Nu har ja vaknat för andra gången idag dääääm va trött ja va efter att ja käkat frukost!

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-19 13:54:16 följande:
    Nu har ja vaknat för andra gången idag dääääm va trött ja va efter att ja käkat frukost!
    hahahahaha samma här... somnade en stund med william, men gud va skönt det var..
  • Fru T

här hände det inte mykke idag inte....

• Marayah

Men hoppla va tyst det blev här. Till o med jag hinner ju läsa ikapp. {#lang_emotions_tongue_out} Här är de lugnt. Ska snart se om man kan förbereda lite packning och planera lite vad man ska ta med o så. Efterlyser en bärsele som man kan låna, någon?? Skulle låna en av en vän, me hon la ut den på blocket så nu är jag ställd!! Ska ju inte ta någon vagn upp eftersom ja köper min nya där uppe...

Marko 031103, Filip 080621
  • Familjetrollet

oj här var det lugnt i tråden.här blev inget som det skulle idag

lillan vaknade imorse.hon var lite glad som vanligt.sen blev hon dödstrött och bara somnade efter ca 2 timmar*chockad*hon gick inte att väcka.så jag ringde sjukvårdsupplysningen.enligt dem hade tösen så många symptom så de visste inte vad hon hade.

under samtalet vaknade lillan som började kräkas slem.vi fick en tid på sjukan.under de två timmarna hann lillan somna ännu en gång och kräkas slem.hon har sagt under veckan att hon har ont i hjärtat och bröstkorgen.knappt ätit och var helt förbytt

vi var på vc i torsdags men de fann inget.så idag var vi 4 timmar på barnkliniken där de kollade lillan flera gånger och även gjorde EKG.som tur var var det inget hjärtproblem.hon kräktes slem på sjukan oxå.men efter några timmar började hon piggna till så vi fick åka hem.troligen har hon nått virus enligt läkaren

ikväll åt hon ordentligt för en gångs skull och börjar bli sitt vanliga jag.ush vad rädd man blir när ens barn blir akut sjuk

hoppas ni andra har haft en bättre dag. imorrn ska jag och lillan vara hemma så hon får vila ordentligt innan dagis i veckan

• Mizzz
    Marayah skrev 2009-04-19 19:08:14 följande:
    Men hoppla va tyst det blev här. Till o med jag hinner ju läsa ikapp. Här är de lugnt. Ska snart se om man kan förbereda lite packning och planera lite vad man ska ta med o så. Efterlyser en bärsele som man kan låna, någon?? Skulle låna en av en vän, me hon la ut den på blocket så nu är jag ställd!! Ska ju inte ta någon vagn upp eftersom ja köper min nya där uppe...
    Vi har en BB sele
  • Fru T

eeeeh hur känns Sd å förvärkar å huur känns värkar å VART känns det osv...

Ja har ooont så ja inte kan röra mig nästan en si så där 3-4 gånger den senaste halvtimman (?) det sitter liksom på högersidan av magen... å så spänner det lite överhuvetaget...

Ja har nu tagit en alvedon å intar liggande läge, sätter ja mig upp å lutar mig frammåt så kommer det direkt (eller när ja försöker röra på mig överhuvetaget)

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!