• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • JePaLuLi
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 10:13:03 följande:
    massa värk i magen, illamående, trycker ner mot bäcknet o huvudvärk..blir det inte bättre till lunch funderar jag på att ringa hem daniel o ev ringa förlossningen, eller ev avvakta till imorgon o ringa kvinnohälsan. känner mig allmänt konstig.
    Usch då Jag tycker nog att du ska ringa in så du får komma in på en koll. Det är ju bättre med en gång för mycket i alla fall...
    Ta en alvedon och kolla om det blir bättre, men annars tycker jag att du ska ringa in!
    I vilket fall kan det ju vara skönt att ha Daniel hemma som kan avlasta och ta Wille.
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Mizzz
    massa värk i magen, illamående, trycker ner mot bäcknet o huvudvärk.. blir det inte bättre till lunch funderar jag på att ringa hem daniel o ev ringa förlossningen, eller ev avvakta till imorgon o ringa kvinnohälsan. känner mig allmänt konstig.
    Men ring förlossningen på en gång, det låter ju inget vidare det där. Har ditt blodtryck och äggvita varit bra det senast besöken hos BM?
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-19 10:24:43 följande:
    Usch då Jag tycker nog att du ska ringa in så du får komma in på en koll. Det är ju bättre med en gång för mycket i alla fall... Ta en alvedon och kolla om det blir bättre, men annars tycker jag att du ska ringa in! I vilket fall kan det ju vara skönt att ha Daniel hemma som kan avlasta och ta Wille.
    tänkte det med, ska ta alvedon o lägga mig en stund, väntar bara på att wille ska somna, blir det inte bättre så ringer jag hem daniel o förlossningen.
    är bara så jävla typiskt när man har mått kalas hela tiden fram till nu..
    Hoppas väl på en lättare maginfluensa...{#lang_emotions_throwup}
  • Firstandhappy
    Mizzz skrev 2009-04-19 10:28:01 följande:
    Men ring förlossningen på en gång, det låter ju inget vidare det där. Har ditt blodtryck och äggvita varit bra det senast besöken hos BM?
    yes, jag är friskare o mär bättre än någonsin när jag är gravid...
  • Fru T
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-19 10:20:24 följande:
    Ok, fick för mig att du var i vecka 35 typ.
    Jag går in i 35 idag
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy

hjärnstillestånd!!
    har ingen telefonkatalog o kommer fan inte på vad jag ska söka på!!
    kan nån hjälpa mig med nummret till förlossningen?

• Fru T
    massa värk i magen, illamående, trycker ner mot bäcknet o huvudvärk..blir det inte bättre till lunch funderar jag på att ringa hem daniel o ev ringa förlossningen, eller ev avvakta till imorgon o ringa kvinnohälsan. känner mig allmänt konstig.
    Fyy vad hemskt du har det

Ja tror min lilla har eller åtminstonne håller på att fixera sig, det iiilar som fan å trycker neråt... Men ja har fortfarande sluppit revbensträffarna

Ska ju till bm på fredag igen så då får ja se hur hon ligger där inne... igår va det så livat å spetsiga delar som stack ut lite här å var samt att det kändes som hon skulle gräva sig ut så ja ville bara att hon skulle ta å komma ut nuuu... Det här med att vara gravid är verkligen inte min grej
  • Mizzz
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 10:28:50 följande:
    yes, jag är friskare o mär bättre än någonsin när jag är gravid...
    Ok, för det du beskriver, huvudvärk och ont i magen skulle kunnat vara symptom på HF men det är nog ingen fara om det varit bra innan. Men det kan ju gå jätte fort, så tycker som sagt att du borde inga och fråga vad dom tycker.
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-19 10:31:25 följande:
    hjärnstillestånd!!har ingen telefonkatalog o kommer fan inte på vad jag ska söka på!!kan nån hjälpa mig med nummret till förlossningen?
    har lappen på kylskåpet..

223171
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-19 10:32:55 följande:
    Fyy vad hemskt du har det Ja tror min lilla har eller åtminstonne håller på att fixera sig, det iiilar som fan å trycker neråt... Men ja har fortfarande sluppit revbensträffarna Ska ju till bm på fredag igen så då får ja se hur hon ligger där inne... igår va det så livat å spetsiga delar som stack ut lite här å var samt att det kändes som hon skulle gräva sig ut så ja ville bara att hon skulle ta å komma ut nuuu... Det här med att vara gravid är verkligen inte min grej
    ska med dit på fredag.. ja från o med nu får den gärna komma när den är redo..
    sista 5 veckorna kan vara en riktig pina... nu ska den ju bara tjocka till sig..
    *läs med ironi*
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!