• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Firstandhappy skrev 2009-04-15 15:09:07 följande:
    ja fast en liten flaska räcker ju iallafall, kostar ju inte 800.. ser bara på bilderna o då ser det tunnt ut..
    Haha, ja det låter som min frisör. Hon trodde också att jag hade tunt hår, men när hon höll på å fika med det så vart hon mycket förvånad... om vi säger så =)
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana

Humm, nej de hade nog inte min.... den fanns med men inget pris på.. fanns bara den lilla flaskan och den kostade 149 kr där...  Fast det blir ju i och för sig billigare literpris om man kunde köpa den stora flaskan hos dem också.

• dinana
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 16:57:23 följande:
    Det skulle vara jättekul!
    Nej det var för två flaskor, men jag köpte dem av en kompis som hade en frisersalong som hon lade ner... Men nypriset låg på det om man köpte dem i frisersalongen. Det var två en-liters flaskor (en schampo och en conditioner). Matrix Biolage Fortifying Schampo/Conditioner
  • dinana

Någon som smakat på de där nya Singoalla Lakrits-kexen.. vart tvungen å köpa.. men det lät så grymt äckligt så vet inte om jag vågar smaka.

• dinana
    JePaLuLi skrev 2009-04-15 17:18:55 följande:
    Ok, jag tyckte du skrev att du köpt flaskan på nätet...
    Jo, det stämmer bra det. Men via en kompis i USA som hade en frisersalong där som hon lade ner. Så jag fick rabatt =)
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-15 18:15:16 följande:
    blää gillar inte lakrits
    Haha, lakrits som är så gott =) Fast det blev lite konstig blandning.. men men,  det var helt okej faktiskt.
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-15 18:18:50 följande:
    Det har jag inte ens sett, det måste jag bara testa, jag som älskar lakrits. Får bli i helgen när jag får unna mig
    Ungefär som här... får hoppas att man inte blir beroende nu bara... jag som älskar de vanliga Singoalla....
  • dinana

Hade gärna hängt på, men orkar nog inte.. skall till BM vid 12, så jag orkar nog inte göra stan i tre timmar sen... Molly är ju med också så jag lär nog åka hem direkt efter BM-besöket.

• dinana

Skall gå å sussa nu, så natti natt på eder alla!

• dinana
    Firstandhappy skrev 2009-04-15 21:56:31 följande:
    bör väl inte ska det nog vara, om du skulle hålla dig lugn o tänka på trycket..
    Ja precis =) Bör hade kanske suttit bättre... men men, det är ju bra för kroppen att komma ut och röra på sig. Blodtrycket går ju inte ner bara för att ajg inte gör något. Utan det går ner när jag ligger ner på sidan.
  • dinana

Så då vart man vaken här också då. Har hunnit köra två tvättmaskiner redan idag *tjoho* och har till och med tömt spjälsängen nu som har stått överfull med sängkläder i två månader typ. Kan säga att garderoben varit rätt tom, men inte nu längre. Skall ta lite mat i magen nu så man får lite energi till det resterande. Vi får ju besök på lördag och jag räknar ju inte med att sambon städar imorgon när jag åker iväg - killar!

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!