• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Fru T skrev 2009-04-09 20:01:57 följande:
    Amningstoppar såg ja ett gäng på HM som såg helt ok ut, som v-ringade t-shirtar me lite omlott i ringningen om du fattar va ja menar... sånna ska ja införskaffa mig några iallafall...
    ah, tänkte mer på bh-toppar.. typ som sporttoppmodellen.. alltså inte jumprarna... Nja, HM har ingenting direkt att erbjuda... De har ju helknasiga storlekar på sina plagg.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-04-09 20:14:32 följande:
    är väl du som brukar tjata på Fru T om H&M hela tiden o hur bra de är???
    *humm*
  • dinana
    playmate86 skrev 2009-04-09 20:14:42 följande:
    jag fick veta av en kompis att jag får åka till gamla stan i sthlm så tar hon där hem amnings bh till mig för 1250: st
    Dessa brukar jag handla av..

www.bravissimo.com/products/lingerie
  • dinana
    playmate86 skrev 2009-04-09 20:19:45 följande:
    vad ska folket här göra mer i påsk då??? själv blir det lugnt i morgon lördag till mina svärföräldrar och söndag blir fin middag hos mina föräldrar och måndag blir elmia
    imorgon så tar vi vårt pick och pack och drar söderut... skall till mina föräldrar och stanna där över påskhelgen. hoppas det går smärtfritt för sen skall jag på ultraljud på tisdag och det känns så otroligt långt bort just nu.. men ååå så jag längtar tills dess. går in i vecka 32 på söndag.
  • dinana

Nej det verkar inte finnas några butiker i Sverige som säljer bheåar i rätt storlek.. i så fall skall se var specialbeställda... 65G och 70G är nästan omöjliga att få tag på här i Linköping... har aldrig sett någon i alla fall... sen om man vill ha amningsbehå är det ju liksom ingen idé ens att ge sig ut å leta. Köpte den största storleken de hade på HM för att testa, men den var för liten i kupan och så klart för vid runt om då.

• dinana

Triumph har ju en del och Eva Corsetten, men inte i rätt storlek.

• dinana
    playmate86 skrev 2009-04-09 20:56:09 följande:
    jag vet ett kanon ställe i lkpg in på filbyter till mays eller vad dom heter jag köpt mina där kanon bra personal hittar perfekt modell på bh och allt och billigt mina kostar 345:- för 85H och jag använder tiumph havkupa med spets...
    mm, har nog varit inne där och vänt typ. det är väl en rätt liten butik. de hade inte min storlek där sist. men det kanske har ändrats. men vilka priser man skall behöva söänga ut.. det är ju helt sjukt.....
  • dinana
    thelifesaviour skrev 2009-04-09 21:09:25 följande:
    Det är lite svårt att hitta där inne, men om man ber om hjälp är de verkligen sjukt hjälpsamma.
    Jo, jag vet, jag frågade... och de svaarade att de nte hade det inne, men att de kunde beställa för en extra kostnad.. *jojo*
  • dinana
    playmate86 skrev 2009-04-09 21:16:18 följande:
    japp liten butik med världens bästa personal som kan allt och hjälper med allt prova och ge det en chans så får du se... jag kan följa med någon dag om du vill ska kolla ut nya med
    ja det vore ju trevlig... misstänker att jag inte drar samma storlek nu när jag är gravid så de kanske har något som passar.

usch nej, nu skall jag nog gå å sussa kudde för mår förgrymmat illa ikväll. sen så "domnar" armen hela tiden så det börjar bli jobbigt att skriva på tangentbordet...
  • dinana
    playmate86 skrev 2009-04-09 21:21:59 följande:
    säg bara en dag och tid så löser vi det
    en dag då det är fint väder ute och gärna varmt i luften =) måndag/tisdag/fredag mellan 10-12 typ.. fast inte nästa vecka
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!