VI från Linköping Del 3!!!!
Nu har man varit på dagis och lämnat Molly. Är helt slut i kroppen. Jag undrar verkligen om kroppen kommer orka med 8 veckor till. Blodtrycket är jättehögt hela tiden nu men annars är det bra. 158/105 ligger det på när jag inte vilat och det är ju alldeles för högt. *suck* Har haft flera "attacker" sen i förrgår som jag allt måste fråga om på sjukhuset för det kan ju knappast vara något positivt. Det är som att allting runt om stannar upp och jag får en konstig känsla i kroppen. Det är oftast bara tillfälligt, men det är en så konstig känsla att jag inte riktigt vet vad jag skall göra. Har haft denna känsla innan och det var fem dagar innan jag åkte in för att jag blödde en massa då i vecka 6. Antagligen var det missfall då eftersom de såg en extra på VULet på lördagen. Så nu väntar jag med spänning på ULet jag skall på 10.30. Hoppas nu att liten lever där inne. Det har ju varit väldigt lugnt de senaste tre dagarna så jag har då ingen aning. Har inte känt av så mycket alls faktiskt. =S