• dinana

VI från Linköping Del 3!!!!

Åh insåg nu att jag bara har 18 dagar kvar att åka på ungdom. *böööl*

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-16 09:53:49 följande:
    ja du män är allt konstiga ibland.här blir det inte mycket gjort idag mer än tvätta,packa och besök på vc med lillan.tydligen går det ett elakt vrius nu.
    Usch då... inget kul med virus. Molly verkar frisk, men hon har fått massa utslag på kroppen nu den senaste veckan som jag inte vet vad det kommer ifrån. Först trodde vi att det var något godis hon ätit. Men jag börjar ju undra nu. Kanske kan vara tvättmedlet i och för sig... för jag bytte sköljmedel för inte så länge sedan och sambon klagade på att det luktade äckligt. *humm*
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-16 10:01:38 följande:
    stackars lillans näsa rinner oavbrutet och hostan är riktigt otäck.får se vad vc säger i eftermiddag. nu kommer visst solen fram.ska ta och packa lite så man får nått gjort idag
    Får hoppas att tiden går sakta nu då. I och för sig skiljer det väl bara fem kr eller nått för enkelbiljett. Men det är ju pengar det också. Skall nog skaffa värdebiljett från och med min födelsedag, det brukar ju vara lite billigare då. Fast frågan är ju hur många resor man skall åka för att tjäna in barnbiljetten.
  • dinana
    Familjetrollet skrev 2009-04-16 10:41:26 följande:
    värdekort för vuxen kostar 15 kr,dygnskort 140 kr. jag tänkte ta en tur till stan i morgon eller på lördag om lillan har blivit bättre.men då blir det bilen nu har man lyckats lägga in lite saker på T.
    ja precis... men det är ju bra... jag betalar ju 15 kr för ungdom nu så då tjänar man ju lite på att köpa värdekortet då. samma avgift alltså. skönt! då skall jag nog ta och göra det runt min födelsedag.
  • dinana

Blir nog en majbebis här i alla fall. För jag fick inte fler tider av barnmorskan. Fick sista tiden den 25e maj. Hon trodde inte att jag skulle gå längre än så, utan jag skulle nog bli igång satt innan dess om kurvan inte blev bättre än den var nu.

• dinana

här blir det inte så mycket festande förräns bebisen är ute =( så hoppas nästan lite på att den tittar ut innan sambons 30-årsdag... för jag vill ju gärna vara med och fira honom.

• dinana
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 20:55:03 följande:
    hmm var det inte du som INTE ville ha förtidigt igen??
    nej, vem vill det.. men jag kommer ju inte gå fulltid vare sig jag vill det eller ej.. så då kan den ju åtminstone komma planerat.
  • dinana
    Firstandhappy skrev 2009-04-16 21:06:01 följande:
    så hoppas nästan lite på att den tittar ut innan sambons 30-årsdag... för jag vill ju gärna vara med och fira honom. tolkar bara lite fritt... så hoppas betyder alltså inte samma sak som att det är något man vill??
    är det samma sak? hoppas och vill, nej... det tycker jag ju inte. de har ju helt olika betydelser.
  • dinana
    Fru T skrev 2009-04-16 21:19:07 följande:
    när fyller han?
    24e maj
  • dinana

nej, nu skall jag gå å sova... Natti natt på eder... får höras mer på lördag/söndag.. skall på begravning imorgon =/

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!