• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah

Stolt enbarnsmamma: Men GRATTIS! Så skönt att höra..
    Diana: Ja vet ju att dom åker då, kunde dom inte åkt imorron då! Marko kan ju inte va med då vi åker på onsdag.. Men du kan väl haka på iaf, bara att du inte springer runt en massa... Valla är ju stort och öppet..

Marko 031103, Filip 080621
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-20 14:20:21 följande:
    jag har lekt av mig på det sättet att ja levt singellivet å gjort va fan ja vill när ja vill å lite tillome när ja inte vill men ja har fan INTE levt klart, nu går ja in i en helt ny fas i livet å ska leva där å när ja blir gammal så drömmer ja om att leva det liv min mormor å hennes man gör, dom reser världen runt å bara njuter...Tedde å ja visste vad vi ville med varandra då allting bara klafade direkt när vi träffadess å på onsdag har vi vart tillsammans i två år, vi är redan gifta å snart har vi vår lilla kärleksbarn här med...
    Exakt så känner jag med.
    Vi har nästan samma, firar 3 år den 12 maj och har två fantastiska barn. Gifter oss om en dryg månad...
    HJÄLP! Vart tog tiden vägen?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-20 14:45:08 följande:
    Grönt finns i många fina nyanser tycker ja!
    Tänkte också föreslå grönt
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 14:42:06 följande:
    ändå är UrrBurr van vid hundar, fast mer valp då kanske... jaja hon attackerade ju bara lite... mycket att skydda wille med.. ohh mys-sture... bästaste katten i stan. precis, därför jag ska ha 2 pojkar... bäst på att grädda dom..
    Så säger jag med, man ska göra det man är bra på så vi fortsätter väl producera underbara pojkar
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 15:48:25 följande:
    Exakt så känner jag med. Vi har nästan samma, firar 3 år den 12 maj och har två fantastiska barn. Gifter oss om en dryg månad...HJÄLP! Vart tog tiden vägen?
    ibland känns det bar RÄTT från början
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • JePaLuLi
    Fru T skrev 2009-04-20 16:02:40 följande:
    ibland känns det bar RÄTT från början
    Verkligen och då är det nog väldigt rätt. För oss klickade det direkt och vi har varit oskiljaktiga sen dess. {#lang_emotions_heart}
  • Firstandhappy
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 16:39:07 följande:
    Verkligen och då är det nog väldigt rätt. För oss klickade det direkt och vi har varit oskiljaktiga sen dess.
    samma här... fast ibland är även han billig...
    blir beige o brunt på rummet med nalle-bård, hittade verkligen ingen fin grön färg.
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 16:39:07 följande:
    Verkligen och då är det nog väldigt rätt. För oss klickade det direkt och vi har varit oskiljaktiga sen dess.
    Visst är det så. Och en häftig känsla är det.
    Vår första dejt var i 18 timmar. Sen får tredje dejt så sitter vi i princip ihop.

Jag hoppas att alla får vara med om sådan kärlek, för det är så häftigt.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-04-20 18:13:52 följande:
    Visst är det så. Och en häftig känsla är det.Vår första dejt var i 18 timmar. Sen får tredje dejt så sitter vi i princip ihop. Jag hoppas att alla får vara med om sådan kärlek, för det är så häftigt.
    Verkligen, det är enormt!
    Våran första dejt var en hel helg
    Sen dess har vi suttit ihop   Jag hade sommarlov som tur var eftersom han bodde i Norrköping då och jag i Eskilstuna, men det tog inte lång tid innan han flyttade
    Håller med, hoppas alla får uppleva det. Det är fantastiskt när man bara känner direkt att man hör ihop!
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 18:21:07 följande:
    Verkligen, det är enormt! Våran första dejt var en hel helg Sen dess har vi suttit ihop   Jag hade sommarlov som tur var eftersom han bodde i Norrköping då och jag i Eskilstuna, men det tog inte lång tid innan han flyttade Håller med, hoppas alla får uppleva det. Det är fantastiskt när man bara känner direkt att man hör ihop!
    Jag blir alldeles blödig när jag tänker på det.
    Har iofs en riktig hormonstormsdag idag. När jag kom till universitetet började jag gråta för att mina grupp redan börjat jobba och inte riktigt gjorde som jag ville. Haha. :D
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • Leos och Vincents mamma

Fast de flesta av oss här känner väl så hoppas jag, att det känns så rätt med den man lever ihop med, annars är det nåt som är fel.
    Vi blev tillsammans på våran första dejt, klickade direkt o det är drygt 8 år sen, nu har vi två underbara barn tillsammans. Trots åldersskillnad..men vi älskar verkligen varandra!

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!