• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Marayah
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 17:57:56 följande:
    samma här... fast ibland är även han billig... blir beige o brunt på rummet med nalle-bård, hittade verkligen ingen fin grön färg.
    Håller med dej.
    Marko 031103, Filip 080621
  • Fru T

Haha ja slår er ja flyttade in till Tedde INNAN vi blev tillsammans

Ne det va så att när ja lärde känna Tedde så v ja tillsammans med en annan å det va väll inte spec bra å när det tog slut där så erbjöd Tedde mig att flytta in för ja hade ingen som hällst stans att ta vägen så ja lastade in packning å två katter i bilen å flytta till K-holm, sen Tog det kanske två veckor av låååånga kvällar me timtals av prat å vin uppkrypna i soffan, ja sa att ja inte ville ge mig in i nånting å bla bla bla  men det kändess ju bara såå rätt så ja det ena ledde till det andra som ni säkert fattar å sen har vi inte vart ifrån varandra mycke, förutom när nån av oss vart iväg på jobb...

Å han är ju underbarast i världen för MIG för det är ju min han är, BARA MIN men vissa dagar så är han billig vill ja lova

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 17:57:56 följande:
    samma här... fast ibland är även han billig...blir beige o brunt på rummet med nalle-bård, hittade verkligen ingen fin grön färg.
    Det låter som det blir finfint

här ska v-rumet målas om... en mysig ljus nyans av rosa på väggen in mot sovrummet å dom andra två långa väggarna blir ljust grå får se när det blir gjort bara...
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Leos och Vincents mamma

Vi hade helst flyttat ihop direkt men eftersom sambon bodde här istan o jag i Norrköping o jag pluggade på gymnasiet så fick det vänta, hade ingen lust att pendla varje dag, men det var jobbigt att vara ifrån varandra, trots att jag spenderade VARJE helg o VARJE lov hos honom o han sov hos mig 1-2 ggr i veckan.
    Men så fort jag hade tagit studenten så flyttade jag hit till honom, exakt två dagar efter studenten faktiskt, kunde ju ha tagit dagen efter men då var jag så bakis
    Då hade vi varit tillsammans i 2 år.

Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-20 18:28:43 följande:
    Fast de flesta av oss här känner väl så hoppas jag, att det känns så rätt med den man lever ihop med, annars är det nåt som är fel.Vi blev tillsammans på våran första dejt, klickade direkt o det är drygt 8 år sen, nu har vi två underbara barn tillsammans. Trots åldersskillnad..men vi älskar verkligen varandra!
    Det var väl ingen som sa nåt annat. Men det jag och thelifesaviour pratade om är den där fantastiska blixtförälskelsen som inte alls är självklar.
    Det är väl bara bra att vi är lyckliga eller? Tyvärr är det ju flera som inte känner så men ändå stannar kvar i förhållandet.
    thelifesaviour skrev 2009-04-20 18:23:58 följande:
    Jag blir alldeles blödig när jag tänker på det.Har iofs en riktig hormonstormsdag idag. När jag kom till universitetet började jag gråta för att mina grupp redan börjat jobba och inte riktigt gjorde som jag ville. Haha. :D
    Samma här. Vi grät i varandras armar när jag skulle åka hem och han var jätteorolig att jag int skulle komma tillbaka Haha.
    Ja det är inte alltid lätt att vara gravid
    Är ni lika gamla du och din sambo?
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • dinana

Jag träffade Rickard via Lunarstorm. Vi bestämde oss för att träffas en dag och eftersom jag bodde i Värnamo och han i Mönsterås så bestämde vi oss för en blinddate i Kalmar. Vi gick på bio och gick ut å åt lite mat sen åkte vi oplanerat hem till honom och jag sov över natt.. och så nästa natt och så nästa natt... =P Vi flyttade sen ihop och har inte varit ifrån varandra en dag sedan dess.. eller ja, inte mycket mer än så i alla fall.

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 19:10:47 följande:
    Samma här. Vi grät i varandras armar när jag skulle åka hem och han var jätteorolig att jag int skulle komma tillbaka Haha. Ja det är inte alltid lätt att vara gravid Är ni lika gamla du och din sambo?
    Vi är lika gamla. Eller ja, han är mitt lammkött. 4 månader yngre. ;D
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • JePaLuLi
    thelifesaviour skrev 2009-04-20 19:12:41 följande:
    Vi är lika gamla. Eller ja, han är mitt lammkött. 4 månader yngre. ;D
    Hehe
    Lika gamla är hur bra som helst!
    ♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 19:10:47 följande:
    Det var väl ingen som sa nåt annat. Men det jag och thelifesaviour pratade om är den där fantastiska blixtförälskelsen som inte alls är självklar.Det är väl bara bra att vi är lyckliga eller? Tyvärr är det ju flera som inte känner så men ändå stannar kvar i förhållandet. Samma här. Vi grät i varandras armar när jag skulle åka hem och han var jätteorolig att jag int skulle komma tillbaka Haha.Ja det är inte alltid lätt att vara gravid Är ni lika gamla du och din sambo?
    Det vet jag inte, jag skrev att vi alla känner väl att vi är lyckliga, eller hur??
    Annars skulle iaf inte jag stanna kvar i ett förhållande där jag inte är lycklig.
    Jag tycker det är självklart att man blir förälskad direkt, iaf blev vi det!
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 19:24:01 följande:
    Hehe Lika gamla är hur bra som helst!
    Faktiskt! Trodde alltid att jag ville ha en äldre karl.
    Men det här går ju fantastiskt.
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!