VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Haha ja slår er
ja flyttade in till Tedde INNAN vi blev tillsammans
Ne det va så att när ja lärde känna Tedde så v ja tillsammans med en annan å det va väll inte spec bra å när det tog slut där så erbjöd Tedde mig att flytta in för ja hade ingen som hällst stans att ta vägen så ja lastade in packning å två katter i bilen å flytta till K-holm, sen Tog det kanske två veckor av låååånga kvällar me timtals av prat å vin uppkrypna i soffan, ja sa att ja inte ville ge mig in i nånting å bla bla bla
men det kändess ju bara såå rätt så ja det ena ledde till det andra som ni säkert fattar å sen har vi inte vart ifrån varandra mycke, förutom när nån av oss vart iväg på jobb...
Å han är ju underbarast i världen för MIG för det är ju min han är, BARA MIN
men vissa dagar så är han billig vill ja lova ![]()
Vi hade helst flyttat ihop direkt men eftersom sambon bodde här istan o jag i Norrköping o jag pluggade på gymnasiet så fick det vänta, hade ingen lust att pendla varje dag, men det var jobbigt att vara ifrån varandra, trots att jag spenderade VARJE helg o VARJE lov hos honom o han sov hos mig 1-2 ggr i veckan.
Men så fort jag hade tagit studenten så flyttade jag hit till honom, exakt två dagar efter studenten faktiskt, kunde ju ha tagit dagen efter men då var jag så bakis
Då hade vi varit tillsammans i 2 år.
Jag träffade Rickard via Lunarstorm. Vi bestämde oss för att träffas en dag och eftersom jag bodde i Värnamo och han i Mönsterås så bestämde vi oss för en blinddate i Kalmar. Vi gick på bio och gick ut å åt lite mat sen åkte vi oplanerat hem till honom och jag sov över natt.. och så nästa natt och så nästa natt... =P Vi flyttade sen ihop och har inte varit ifrån varandra en dag sedan dess.. eller ja, inte mycket mer än så i alla fall.