• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 20:21:41 följande:
    Vill du ge oss nåt tips kanske, vi som inte har det lika lätt
    Tänkte precis det samma Sambon säger som vanligt ingenting..
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Fru T
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 20:09:57 följande:
    Patrik har världens ångest för att han fyller 30 nästa söndag Har börjat leta gråa hårstrån osv... HAHAHAHA!Jag har ju iaf ett halvår kvar
    Stackarn
    Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • Firstandhappy

jag kommer gilla att fylla 30, säger som jenny, har 2 underbara barn då, ett jobb jag trivs med, en bra man o pappa till mina barn så det känns okej att bli "gammal".. fast har ju nästan 3 år på mig att ångra mig så..

• Stolt Enbarnsmamma

haha han önskar sig faktiskt en cykelhjälm (han tävlar i mountainbike) och ett par nya skor så det blir inte så svårt sen ska han självklart få frukost på sängen, en god middag och en smaskig tårta och lite mys såklart

• Fru T

Jädra gubbe å glömma mobilen hemma! å självklart har ja inte skrivit ner vilket nr det är till mobilen han har på sig i jobbet... *grumpf*

• Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-20 20:27:03 följande:
    Jädra gubbe å glömma mobilen hemma! å självklart har ja inte skrivit ner vilket nr det är till mobilen han har på sig i jobbet... *grumpf*
    ska ut o fara imorgon, kanske kan komma förbi med galgarna...

Hehe nästan glad att jag grät o skällde på min stackars sambo igår, idag är han dubbelt så gullig istället..
  • Familjetrollet

Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-20 19:39:13 följande:

Beror ju på vad man menar med gubbe oxå. Man måste väl inte vara gubbe bara för att man har en äldre man. Ok, om han är 20-25 år äldre då är det kanske en gubbe.Min sambo är 12 år äldre, han fyller 38 på torsdag, men han är sååå långt ifrån en gubbe man kan komma. Han är nästan barnsligare än mig i sinnet O vi har en jäkla massa gemensamt o framför allt så har vi samma värderingar, så vi säger alltid att åldern är bara en siffra, man gör sig själv till det man vill vara. Min sambo är som 20-25 i sinnet fast det är bara kul. Men han är oxå väldigt ansvarsfull o mogen.Helt enkelt bäst för mig
    precis min make är 12 år äldre än mig.han blir hmm 47 i år.villket man inte kan tro ,för han ser inte ens ut som en gubbe "skratt"

själva hade vi taskiga förhållanden när vi lärde känna varandra.men väldigt snabbt fann vi tycke för varandra.så vi avslutade våra förhållanden och blev ett par.vi var dock bara vänner innan vi bröt upp med våra partner.men sen gick det fort.vi flyttade ihopp efter ca 2 1/2 månad och planerade barn redan efter några veckor.då vi hade barn båda sedan tidigare så visste vi ju vad vi gick inför.
  • Firstandhappy

blir på kvällen i så fall efetr vi vart på körskolan, dvs efter 20.30

• Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 20:30:06 följande:
    ska ut o fara imorgon, kanske kan komma förbi med galgarna...Hehe nästan glad att jag grät o skällde på min stackars sambo igår, idag är han dubbelt så gullig istället..
    Det får du gärna göra
  • Firstandhappy

min man är en gubbe, oh han är bara 31...

Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!