• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-20 19:48:01 följande:
    attsingen EWA ja kunde ju tagit me mig galjorna jue...
    ja det kunde du ju... attsingens att vi inte tänkte på det, va så ockupperad av att komma ihåg bärselen till maria... ja ja..
  • Firstandhappy

O inte kunde jag hålla mig ifrån färgen heller... attsingens, hatar att mannen alltid har rätt o känner mig...
    men jag skulle ju bara provmåla lite juh... knider mina små knubbiga fingrar***

Samma mörkbruna som wille får på sin fondvägg kommer vi ta i hela sovrummet med en brun/guldig fondvägg i huvudändan av sängen..

• JePaLuLi

Patrik har världens ångest för att han fyller 30 nästa söndag
    Har börjat leta gråa hårstrån osv... HAHAHAHA!
    Jag har ju iaf ett halvår kvar

♥ (¯`°?.¸ ♥ Lucas 071125♥¸.?°´¯) ♥♥ (¯`°?.¸ ♥ Linus 081206♥¸.?°´¯) ♥
  • Leos och Vincents mamma
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 20:09:57 följande:
    Patrik har världens ångest för att han fyller 30 nästa söndag Har börjat leta gråa hårstrån osv... HAHAHAHA!Jag har ju iaf ett halvår kvar
    Hehe, jag har redan ångest fast jag har 4 år kvar
    Jag har fortfarande inte fått nåt mail från din blogg.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325

Några som vill träffas på onsdag på stan eller ikano? Jag måste köpa present till sambon som fyller år på torsdag.

• thelifesaviour
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 20:09:57 följande:
    Patrik har världens ångest för att han fyller 30 nästa söndag Har börjat leta gråa hårstrån osv... HAHAHAHA! Jag har ju iaf ett halvår kvar
    Haha, hittar han några då?
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • JePaLuLi
    Leos och Vincents mamma skrev 2009-04-20 20:14:43 följande:
    Hehe, jag har redan ångest fast jag har 4 år kvar Jag har fortfarande inte fått nåt mail från din blogg.
    Skumt!
    Jag såg att jag skrivit en bokstav fel så jag skickade ett nytt... Borde ha kommit nu!

Jag har ingen ångest alls. Man är inte äldre än vad man gör sig och jag har skaffat två underbara barn till den här världen, har en fantastisk man och är snart klar med min utbildning så jag tycker att jag är redo att fylla 30!
  • Stolt Enbarnsmamma

Det verkar vara en del som fyller år nu Peter fyller år på söndag, han blir dock bara 27 år så han har några år på sig innan krisen kanske kommer Jag har iaf inga problem att hitta present till honom, jag vet precis vad jag ska hitta på

• JePaLuLi
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-20 20:20:27 följande:
    Det verkar vara en del som fyller år nu Peter fyller år på söndag, han blir dock bara 27 år så han har några år på sig innan krisen kanske kommer Jag har iaf inga problem att hitta present till honom, jag vet precis vad jag ska hitta på
    Vill du ge oss nåt tips kanske, vi som inte har det lika lätt
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 20:18:59 följande:
    Skumt!Jag såg att jag skrivit en bokstav fel så jag skickade ett nytt... Borde ha kommit nu!Jag har ingen ångest alls. Man är inte äldre än vad man gör sig och jag har skaffat två underbara barn till den här världen, har en fantastisk man och är snart klar med min utbildning så jag tycker att jag är redo att fylla 30!
    Jo, nu hade jag fått ett mail
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!