VI från Linköping Del 3!!!!
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Då försöker vi på nytt då.
Här är tilläggstråden där vi skriver in våra "medlemmar"..
www.familjeliv.se/Forum-11-239/m41865988.html
Nej, jag sa ingenting om att man behövde vara tillsammans länge, jag och sambon har inte varit tillsammans särskilt länge, utan jag menade bara att jag var glad över att jag har gjort mycket i mitt liv, jag har på något vis lyckats klämma in mycket på kort tid. Många erfarenheter, bra och dåliga. :D
hoppla vad tiden går fort.strax dags för en långpromenad och en sväng till affären och köpa sytråd
Min svärmor var jättesur på oss när hon fick veta att jag var gravid 2005. Hon tyckte vi var alldeles för unga (eller rättare sagt så ville hon inte bli farmor när hon hade barn som var tonåringar). Själv så tyckte jag inte det var så jättetidigt, jag var då 22 år och min sambo 26. Ser ingen ljusning i att behöva leva livet innan man skaffat barn. Det är ju så mycket roligare när man har barn när man kan hitta på en massa roligt med dem. Saknar inte det andra direkt. Men man är ju helt olika som personer - så är det ju bara. I gymnasiet hade jag flera klassskompisar som hade barn redan och de var ju inte mer än 16-18 år när de skaffade dem. Leka kan man ju göra resten av livet.
Huu. Måste gå till campus, men jag har såå ont i ljumskarna att det känns som om att jag ska gå av. :(