• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 14:02:58 följande:
    absolut, man får aldrig glömma sig själv även efetr man fått barn, o självklart ka man gå ut o festa o ha skoj, det är bara "nyttigt" att vara ifrån sina barn ett tag.Vi har "redan" lämnat bort wille till mormro ett par gånger för att göra egna saker tillsammans, sen blir det mindre av det första tiden med 2 men man får försöka..Blir många inlägg på varandra men va ute på promenad med Fru T (tack förresten för massa trevligt sällskap) william sover som en gris nu efetr maten men kan bara skriva ett svar per sida jag läser...
    Ja, det är ju svårare när man har två barn absolut..det vet ju jag Men nu är ju ändå mina ganska stora, eller Leo iaf, så det funkar. Vi var ju på bio för några veckor sen, var borta i tre timmar. Vi hade barnvakt till båda barnen första gången när Vincent var 6 månader ungefär, då var vi oxå på bio bara.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Firstandhappy

ända sköna är att jag inte tror jag o dani kommer påverkas så mycket av att få ett barn till, vi har gått igenom allt en gång så nu vet vi vad det innebär, därmot kommer det garanterat att bli jobbigare vissa perioder när man har 2 små att ta hänsyn till, men behovet av egentid o så ökar nog inte för oss bara för att vi får fler barn..

• Leos och Vincents mamma
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 14:11:14 följande:
    ända sköna är att jag inte tror jag o dani kommer påverkas så mycket av att få ett barn till, vi har gått igenom allt en gång så nu vet vi vad det innebär, därmot kommer det garanterat att bli jobbigare vissa perioder när man har 2 små att ta hänsyn till, men behovet av egentid o så ökar nog inte för oss bara för att vi får fler barn..
    Nä, vi har haft barnvakt tre ggr sen Vincent föddes. Så vi har inte heller så stort behov av det. Det blir att vi myser en hel del ändå när barnen sover. Vi har ju ett par timmar på oss på kvällarna
    Däremot så kan jag känna ibland att jag vill ut o göra nåt för mig själv, det är då jag tränar typ en gång i veckan eller bara går på stan o kollar på kläder för mig själv.
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
  • Stolt Enbarnsmamma

Tack för alla gratulationer! Jag är så enormt lättad så ni anar inte! Det enda jag har framför mig är bröstoperationen, men den blir inte av riktigt än. Imorgon ska jag till onkologen och prata lite med läkaren om en del frågor jag har. Jag tycker verkligen inte om det huset, påminner om för mycket hemskt. Och lukten ska vi bara inte prata om! Cellgiftslukten!
    Nä usch...nu ska jag cykla till valla med stumpan och klappa på djuren!
    Någon som vill ses imorgon förmiddag?

• Fru T

jag har lekt av mig på det sättet att ja levt singellivet å gjort va fan ja vill när ja vill å lite tillome när ja inte vill men ja har fan INTE levt klart, nu går ja in i en helt ny fas i livet å ska leva där å när ja blir gammal så drömmer ja om att leva det liv min mormor å hennes man gör, dom reser världen runt å bara njuter...

Tedde å ja visste vad vi ville med varandra då allting bara klafade direkt när vi träffadess å på onsdag har vi vart tillsammans i två år, vi är redan gifta å snart har vi vår lilla kärleksbarn här med...

Bf 30e Maj Ååå vad ja längtar
  • dinana

Fick precis veta på dagis att de skulle till Valla på onsdag. HAde så gärna velat följa med, men det går ju inte nu när man inte kan göra något roligt längre. Tråkigt för Molly, men hon får ta och vänta tills bebis är ute. Tycker dock att det är lite störande att inte alla dagisbarn kan få dölja med ut till Valla. De lägger ju nästan allt roligt på onsdagar tycker jag. Och den dagen fick jag ju byta bort då de inte kunde ha Molly kvar då. *suck*

Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Fru T

Tack Ewa för trevligt sällskap. Wille e ju bara såå söt

När ja kom hem så står det en dum bil på MIN parkering dom håller på att renovera en hel trappuppgång här å då är det nån dum byggare som ställt sig där *grumpf*

• Fru T
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-20 14:16:56 följande:
    Tack för alla gratulationer! Jag är så enormt lättad så ni anar inte! Det enda jag har framför mig är bröstoperationen, men den blir inte av riktigt än. Imorgon ska jag till onkologen och prata lite med läkaren om en del frågor jag har. Jag tycker verkligen inte om det huset, påminner om för mycket hemskt. Och lukten ska vi bara inte prata om! Cellgiftslukten!Nä usch...nu ska jag cykla till valla med stumpan och klappa på djuren!Någon som vill ses imorgon förmiddag?
    Gud va uderbart för dig, hoppas all skit håller sig borta för gott..

ja den byggnade är inget rolig för någon, ja har "bara" städat där å tyckte det va hemskt
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-20 14:20:21 följande:
    jag har lekt av mig på det sättet att ja levt singellivet å gjort va fan ja vill när ja vill å lite tillome när ja inte vill men ja har fan INTE levt klart, nu går ja in i en helt ny fas i livet å ska leva där å när ja blir gammal så drömmer ja om att leva det liv min mormor å hennes man gör, dom reser världen runt å bara njuter... Tedde å ja visste vad vi ville med varandra då allting bara klafade direkt när vi träffadess å på onsdag har vi vart tillsammans i två år, vi är redan gifta å snart har vi vår lilla kärleksbarn här med...
    grattis på 2 årsdagen i förskott...

bidde gröt o kaviarmacka till lunch..
  • Fru T
    Firstandhappy skrev 2009-04-20 14:29:10 följande:
    grattis på 2 årsdagen i förskott...bidde gröt o kaviarmacka till lunch..
    Tack inte för att vi kommer fira den men ja kanske ska ta å laga mat till min man för en gångsskull, är ju trots allt den ända kvällen han är ledig den här veckan kom ja på nu
    Vi har ju bröllopsdagen att fira så då känns det inte lika viktigt att fira årsdagen

Här blidde det två skålar me frosties å mjölk extre perfekt å ställa på magen när man käkar
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!