• Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!
  • Stolt Enbarnsmamma

Jag träffade min Peter när jag var 17½. Vi har varit tillsammans sedan dess (för er som inte vet så fyller vi båda 27 i år). Vi skulle ha kunnat skaffa barn tidigt om vi ville, men vi båda ville skaffa oss en utbildning först. Han är mitt ALLT! Vi kommer absolut vara tillsammans tills döden skiljer oss åt! (sen får folk säga och tycka vad dem vill)
    Genomsnittsåldern för förstagångsmammor är 29-32 år. Anledningen till det är ju att man vill skaffa sig en utbildning, ut och resa och att skaffa sig lite arbetslivserfarenhet innan man förhoppningsvis får barn.
    Det finns de som får barn ganska snart i ett förhållande och det håller livet ut men det finns även det motsatta. Tack och lov så är alla olika! Halleluja för det

• Stolt Enbarnsmamma

Just det, glömde berätta för er att jag fick resultatet på den analys som de gjorde på det de tog bort i underlivet. Ingen skymt av någon cancercell! Halleluja för det också

• thelifesaviour
    Stolt Enbarnsmamma skrev 2009-04-20 12:28:11 följande:
    Just det, glömde berätta för er att jag fick resultatet på den analys som de gjorde på det de tog bort i underlivet. Ingen skymt av någon cancercell! Halleluja för det också
    Vad bra! :D Hallelujah ja!
    i'm bound to get lucky baby or i'm bound to die tryin' / bob dylan
  • dinana
    Guu så härligt! Nu får vi verkligen hoppas att cancern håller sig borta för evigt.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • dinana
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 12:16:51 följande:
    Beror väl på hur man ser det. Leka av sig är väl inte så lämpligt att göra när man har barn och man? Dessutom är det fruktansvärt patetiskt med "gamlingar" som tror att de är 20 och beter sig därefter.
    Inte för att jag vet vad du menar med att leka... leker gör man ju hela livet och har hellre en förälder som är leksam och vill busa med en än en sträng tråkig förälder. Min pappa älskar att campa och han ringer emellanåt och undrar om man vill följa med ut å grilla och kanske gå på tivoli. Visstt är han lagom pinsam men det är ju han... och det är en del av hans personlighet. Det är ju bara kul.  Han är förresten 64 år i år.
    Molly ?061216 (¯`°?.¸ ♥ BF 13 juni
  • Stolt Enbarnsmamma
    thelifesaviour skrev 2009-04-20 12:30:16 följande:
    Vad bra! :D Hallelujah ja!
    Mm, det tycker jag med
    dinana skrev 2009-04-20 12:33:21 följande:
    Guu så härligt! Nu får vi verkligen hoppas att cancern håller sig borta för evigt.
    Ja, det känns så skönt! Det får vi verkligen hoppas!
  • Skorpan08
    Grattis vännen!
    Jessica901001, Pernilla 940419, Ida 950223, Elin 080324,Liten BF 28 september
  • Leos och Vincents mamma
    Fru T skrev 2009-04-20 10:07:41 följande:
    Ja tycker min mamma blir en ung mormor å hon är ju 47 fast det kanske är för att vi i vår släkt varken ser ut eller är som den ålder vi är... inte fan är det nån som tror att min mormor är 72, snarare 62 unga gener är bra gener tedde blev ju morfar vid 42 å då va hans dotter ändå 20...
    Min pappa var 45 (fyllde 46 tre månader senare) när han blev morfar för första gången Mamma var 47 (fyllde 48 tre månader senare när hon blev mormor, så de var unga Eller är fortfarande, paapa fyller 50 snart o mamma 52 snart o de har två barnbarn, folk tror verkligen inte på dem när de säger det
    Stolt & lycklig mamma till Leo 050315 & Vincent 080325
    Åh så skönt!
    JePaLuLi skrev 2009-04-20 12:16:51 följande:
    Beror väl på hur man ser det. Leka av sig är väl inte så lämpligt att göra när man har barn och man? Dessutom är det fruktansvärt patetiskt med "gamlingar" som tror att de är 20 och beter sig därefter.
    Fast sen kan det ju vara på olika sätt. Man kan ju faktiskt gå ut o festa nångång ibland, eller gå på bio eller vad tusan som helst även fast man fått barn. Jag skulle då hellre säga att det är lite underligt om man ALDRIG gör nåt utan sina barn, sen spelar det inte så stor roll vad det är man gör, man jag personligen tycker att det är väldigt viktigt o nyttigt för både en själv o ens barn att vara ifrån varandra några timmar nån gång.

Min mamma är snart 52 år, hon är singel o gör massa roliga saker nu när hon inte har några barn hemma längre. Som går ut o äter med vänninor, går o dansar, åker på kryssningar, dricker vin osv..hon beter sig inte olämpligt på nåt sätt. Tycker inte att det är patetiskt alls.
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!