Inlägg från: Firstandhappy |Visa alla inlägg
  • Firstandhappy

VI från Linköping Del 3!!!!

Marayah skrev 2009-04-19 19:08:14 följande:
    Men hoppla va tyst det blev här. Till o med jag hinner ju läsa ikapp. Här är de lugnt. Ska snart se om man kan förbereda lite packning och planera lite vad man ska ta med o så. Efterlyser en bärsele som man kan låna, någon?? Skulle låna en av en vän, me hon la ut den på blocket så nu är jag ställd!! Ska ju inte ta någon vagn upp eftersom ja köper min nya där uppe...
    har en kooger som du gärna får låna om du vill... höftburen..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-19 20:29:47 följande:
    Vad ledsen jag är.. Hungrig och allt, precis allt är äckligt, inte ens mina bästaste apelsiner får jag i mig..
    klappar om, vi kan ha en hata dag idag...
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-19 20:05:51 följande:
    eeeeh hur känns Sd å förvärkar å huur känns värkar å VART känns det osv... Ja har ooont så ja inte kan röra mig nästan en si så där 3-4 gånger den senaste halvtimman (?) det sitter liksom på högersidan av magen... å så spänner det lite överhuvetaget... Ja har nu tagit en alvedon å intar liggande läge, sätter ja mig upp å lutar mig frammåt så kommer det direkt (eller när ja försöker röra på mig överhuvetaget)
    vet inte, hade aldrig sånna med william, kännde mest bara ett tryck ner mot bäcken o att det stramade lite..
    men som sagt, alvedon, värmekudde, bad, dusch..
  • Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-19 20:32:03 följande:
    Vilken häftig. Tycker du att den funkar bättre än en som man bär på magen?? Ser ju smidigt ut.
    tycker defenitivt att den fungerar bättre på "större" barn än BB.. William kan absolut inte sitta i en sån längre trots att han inte är större än andra barn, kanske beror på att jag själv är större i omkrets o över byst.
    skulle det inte fungera med BB så finns den att låna som sagt..
    JAG kan däremot inte bära jättemycket o länge med den pga snedbelastning..
  • Firstandhappy
    thelifesaviour skrev 2009-04-19 20:33:31 följande:
    sannerligen. nu har jag dock hittat ett äpple som är lite gott.
    kan du få min sambo att vara lite go med??
  • Firstandhappy

mmmm massor...
    Idag när han ringde pratade han på om jobbet o massa skit men frågade skitsnabbt i slutet hur jag hade det.. sa att jag hade jätteont o han bara jaha, men du överlever nog...
    AAAARRRGGGHHHH... sen dess är han dum...
    sa till han med att hämta skötbordet på G hem o svaret blev, ja men jag har ju datorn med mig... den är PYTTE o BÄRBAR...
    Ohh jag är så ilsk idag...

• Firstandhappy
    Marayah skrev 2009-04-19 20:38:36 följande:
    Har läst lite om den och den verkar ju skit smidig!! Kanske kan få låna den och testa vilken som funkar bäst med Filip i. Som sagt, de e ju rätt så tungt att bära på mage. Tyckte att BB var riktigt tungt när Filip var mindre till o med.
    absolut, ska ev till IKEA imorgon lite senare eftermiddag/kväll (17-18) så kan svänga förbi med den då om du e hemma!
  • Firstandhappy
    Maria84 skrev 2009-04-19 20:42:10 följande:
    Jag är såååå sugen på sura godisar och jag har inga Får nog gå och riva i skafferiet och se vad man kan hitta. Blir svårt att hinna in till affären som stänger om en kvart ungefär.
    ja o surt brukar vara svårt att hitta substitut för..
  • Firstandhappy
    Fru T skrev 2009-04-19 20:44:25 följande:
    vetekudde har inte hunnits införskaffas en nu då ja fick slänga den gamla för den började lukta äckligt... Får se till att köpa en i veckan, vet ni vart man får tagi i dom relativt billigt?? Det liksom stramar å spänner så ja tar nog å sätter mig å duschar en stund kan det komma /kännas mer när man rör på sig för det gör det... Mannen åkte iväg till jobbet precis, lite halvt nojjig å blev sur på mig när ja skratta
    ja det kan kännas mer när man rör på sig..
    har du inte ris hemma o en vanlig strumpa.. fungerar bra..
    släng ris i strumpan, knyt ihop, stoppa i micron med ett glas vatten o kör..
    Har du nån att ringa som kan köra dig om det skulle köra ihop sig???
Svar på tråden VI från Linköping Del 3!!!!