VI från Linköping Del 3!!!!
fast som förälder har man ju oxå en skyldighet mot sina barn att lära dom äta bra nyttig hemlagad mat. lär man sina barn från början blir det lättare med tiden.
ohh va nöjd jag är med williams rum nu när vi har plockat bort 80% av alla hans leksaker, nu ser det nästan ut som ett rum... och jag behöver inte tillbringa 3 timmar där varje dag med att plocka undan för att komma fram till byrån...
Har även sorterat ut alla kläder han inte kan ha så nu är ALLT staplat i fina små högar i påsar som är märkta med 74, 86 resp 92, så nu kommer jag hitta allt sen när jag letar efter det.
Duktig jag är, ger mig själv en klapp på axeln o ser så där äckligt nöjd ut..
och med klar med vissa saker menar jag inte alltid att man ska ha supit i 14 dagar i sträck, knullat runt med 418 st eller rest jorden runt 12 ggr..
ända sköna är att jag inte tror jag o dani kommer påverkas så mycket av att få ett barn till, vi har gått igenom allt en gång så nu vet vi vad det innebär, därmot kommer det garanterat att bli jobbigare vissa perioder när man har 2 små att ta hänsyn till, men behovet av egentid o så ökar nog inte för oss bara för att vi får fler barn..